• Anonym (Kvinna 40+)

    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?

    Jag opponerar mig inte mot det men jag har däremot börjat fundera på varför då jag får såna förslag ganska ofta av så unga killar efter att jag passerat 40.

    Tror yngre killar att en kvinna på 40+ är en sexguru som kastar sig över en man som ett vilddjur och vet exakt vad hon vill ha och älskar ohämmat, högljutt  i flera timmar eller vad sitter nyfikenheten i?

  • Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva
  • Anonym (Ung man)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2019-08-04 13:14:03 följande:

    Nej tack, jag gillar MÄN,


    Ok, var bara ett förslag. Har själv haft mina bästa sexupplevelser med kvinnor över 40
  • Anonym (Lp)

    Tror det har att göra med att det är lite förbjudet vilket ger en extra hetta.

  • Miss Sunny
    Anonym (Lp) skrev 2019-08-14 22:07:32 följande:

    Tror det har att göra med att det är lite förbjudet vilket ger en extra hetta.


    Precis så andra vägen också
  • Anonym (Lp)
    Miss Sunny skrev 2019-08-14 22:15:54 följande:

    Precis så andra vägen också


    Sen är ju äldre kvinnor lite kåtare också haha
  • Anonym (Intresserad kille)

    Håller med! Va ett tag sen man träffade en äldre kvinna. Kanske dags igen :)

  • Anonym (norrmannen)
    Thomas 66 skrev 2011-04-09 12:48:11 följande:

    Tror mer det beror på att killar ligger med det dom kommer över : )


    Hehe... kan man lungt säga. Den sommarn jag va 24, knullade jag en på 17, och en på 52 inom några veckor.  Kåt hela tiden, och följde min styva kuk precis där där den förde mig.  ;)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2011-04-04 12:47:23 följande:
    Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva

    Stilla min nyfikenhet!

    Ni killar som är 18-30 år tex. och vill ha sex med en kvinna som är äldre, som i mitt fall 40-45 år.  Vad går det ut på?


    När jag var i den åldern så ville jag ligga med betydligt äldre kvinnor.
    Varför?
    För att jag blev kåt av att fantisera om det.

    Ibland är det inte svårare än så.
  • Anonym (Soll22)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-08-19 15:49:09 följande:
    Hehe... kan man lungt säga. Den sommarn jag va 24, knullade jag en på 17, och en på 52 inom några veckor.  Kåt hela tiden, och följde min styva kuk precis där där den förde mig.  ;)
    En del kör på allt de ser,  en del har en tydlig dragning till den mogna kvinnan.  Har man någon erfarenhet av det vill man nog ha mer.... I alla fall jag... 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Soll22) skrev 2022-08-19 15:53:37 följande:
    En del kör på allt de ser,  en del har en tydlig dragning till den mogna kvinnan.  Har man någon erfarenhet av det vill man nog ha mer.... I alla fall jag... 
    Håller med 1

    Efter det heta och djuriska sexet med 52 åringen, blev jag mer och mer häktad på mogna kvinnor.  Bara det att för fösta gång få sputa i fittan när man ville, helt fantastisk.  
  • Anonym (!)
    Madsen skrev 2011-04-04 13:02:28 följande:

    Du får väl ta hand om en ungtupp :) då blir du odödlig och kommer finnas med i hans fantasier för resten av hans liv.


    Det handlar om att det är en annorlunda upplevelse. Helt annan kropp än jämnåriga eller yngre tjejer.
  • Anonym (Sthlm)

    Har Alltid dragits till äldre/ el något äldre tjejer/kvinnor..Mer utstrålning mer självsäkerhet..ja mer allt.
    50 här..

  • Miss Sunny
    Anonym (Engelska) skrev 2022-08-19 16:27:39 följande:

    De vill ha mature sex. 


    inget annat 


    Jo du, det rör sig om mycket annat kan jag tala om för dig.  
    "Mature sex" ar nåt som har kommit med porren i senare år. Men redan i det gamla Rom betalade nån av dom bemidlade fruarna "mutor" till vakterna i Colloseum för en stjulen stund med dom unga starka gladiatorerna. 

    Så detta har funnits till alla tider, bara mycket mera dold förr.  Mogna kvinnor har också starka luster förstår du, en del dock.
  • Anonym ("ung" sexguru)

    Kan inte svara för alla men personligen har jag svårt att tänka mig det handlar om att man söker en sexguru eller erfarenhet.(möjligtvis om man är typ oskuld)

    Skulle säga att tjejer 20-30 är mer erfarna med tanke på hur sex blir mindre tabu och tjejer tar för sig mer är nog mycket vanligare med hårt sex deepthroat analt och allt vad det är med de yngre än äldre kvinnor.

    Attraktion till äldre kvinnor handlar snarare om utstrålar mer självsäkerhet, trygga i sig själva och det finns någon slags glow hos dem :)

    Sen är det ju snarare åldersskillnaden som är mer hett

  • Osynlige jag

    well, jag är 18 och snabelbärare. För min del är jag helt orörd och jag tror varför folk dras till de äldre är för att de är mer kravlösa än de i min ålder. Personlogen är jag väldigt trött på tjejer i min ålder eftersom de hela tiden tror att de ska vara i centrum etc.


    Tror också att det kan bero på att man som oerfaren kille tänker att äldre tjejer/kvinnor gillar det faktum att de är lite äldre, erfarna och få vara den som visar hur allt det roliga går till. Att de liksom tar hänsyn till en och inte är dömande. 


    vet inte om man förstår vad jag skrivit nu men hoppas att det går att förstå lite iaf:). 

Svar på tråden Unga killar som vill ha sex med kvinnor som är betydligt äldre än dom själva