• Altezza

    Vårbebisar Uddevalla 2012!

    Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!

  • Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!
  • diggiz

    Tack! Hade en vän med mig till näl och jag är med henne tills sambon kommer ikväll. Skönt. Får se om han kan vara med imorgon. Han har ett jobb i England då men han skulle försöka boka om. Annars har jag en annan vän som är backup. Och jag kan bo hos dem några dagar om jag är ensam. Detta ska jag klara! Kram tillbaka.

  • Altezza

    Anna, jag beklagar! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men hoppas du snart mår bättre!!!
    Kram

  • diggiz

    Det är inte så mycket att säga eller göra. Vet att ni och mina vänner finns och det är så otroligt skönt!

  • diggiz

    Nu är avslutet genomfört. Var tufft fysiskt men skönt att få det gjort. Då fort jag är helt blödningsfri ska jag på banan igen. Har jobbat idag och alla har stöttat och hjälpt på olika sött. Kommer nog följa er lite hör innan då man ju börjat lära känna er och vill veta hur det går. Nu ska jag sova lite. Ny jobbdag imorgon.

  • Altezza

    Klart du får följa med här i tråden Hoppas du snart mår bättre!!
    Kram

  • Altezza

    Någon som vet varman kan köpa mammakläder i butik här i närheten, förutom hm?

  • icelolly
    Altezza skrev 2011-09-23 07:25:54 följande:
    Någon som vet varman kan köpa mammakläder i butik här i närheten, förutom hm?
    I Uddevalla vet jag ingen. De närmaste jag kan komma på är Name It på Överby som har mamalicious. Vet att det låg en liten mammabutik på hamntorget i Henån för ett par år sedan, de hade amningskläder, mammakläder och barnkläder, många olika märken, men jag har ingen aning om den finns kvar.
  • Altezza

    Tack icelolly, åker dit nästa gång å spanar

    Idag har jag beställt tid för rul Längtar till 20 oktober!

  • Altezza

    ja förra veckan var det 20 oktober och vi fick se vår bebis En sprllig liten en! Jag blev framflyttad 6 dagar, så nu är det beräknat till 30 mars.


  • diggiz

    Åh så fin bild... Jätteroligt! Jag hoppas att du mår bra. Själv är jag igenom första månaden och vet nu att inga rester är kvar. Var en lättnad. Nu väntar jag bara på mensen så att jag ska kunna dra igång produktionen igen... Längtar!

  • Altezza
    diggiz skrev 2011-10-24 19:45:10 följande:
    Åh så fin bild... Jätteroligt! Jag hoppas att du mår bra. Själv är jag igenom första månaden och vet nu att inga rester är kvar. Var en lättnad. Nu väntar jag bara på mensen så att jag ska kunna dra igång produktionen igen... Längtar!
    Å vad skönt! Kan tänka mig att du längtar!

    Jag mår allt bra, har blivit så trött bara...kan bero på järnet, så nu ska jag börja med järntabletter
    Bebis sparkar iaf för full och mer än gärna på min blåsa! Skyttetrafik till toan alltså
  • diggiz

    Hehehe.... vilken rackare... Hoppas du får ordning på järnet och att bebis kan sparka lite sådär lagom bara... eller välja riktning lite bättre!

  • Altezza
    Malinsson skrev 2011-11-07 14:51:20 följande:
    Finns det några i UA området som ska ha barn i vår, sj händer det i maj
    Hej!!! Japp, jag är iaf en av dom Beräknat 30 mars
  • Altezza
    Kerstin 565 skrev 2011-12-08 07:10:00 följande:
    13 Mars är det tänkt att lillebror ska komma här!
    Så trevligt
  • Stewie

    Har BF 22 April 2012 Och bor i Uddevalla så tänkte att jag hoppar in här :)

  • Altezza
    Stewie skrev 2012-01-02 20:17:33 följande:
    Har BF 22 April 2012 Och bor i Uddevalla så tänkte att jag hoppar in här :)
    Välkommen in Är det första?
  • Stewie
    Altezza skrev 2012-01-04 17:31:12 följande:
    Välkommen in Är det första?
    Ja det är det :D Magen har växt ordentligt nu så det känns mer verkligt nu än förut måste jag säga ^^ Ändå tycker man att tiden går alldeles för sakta x)
  • Saga 92

    Hoppar in på denna tråden Skrattande

    Har BF den 14maj 2012 och är boende i Uddevalla.

    Det är min första bebis och man längtar ^^ 

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!