• Anonym (undrar)

    profil på BC

    Hej! Jag lånade precis  min makes dator (vår egentligen så jag får ha den) och när jag skulle skriva in en webbadress fick jag upp att han varit inne på body contact. Det jag fick upp var en medlemssida där profilen verkar stämma in på min man (förutom att jag inte visste att han var binyfiken -  och singel!). Det var också en massa skickade mail. Det jag vill veta innan jag konfronterar honom är att det säkert är hans profil. Det är väl inte så att man får upp nån låtsasprofil när man går in på sidan för att man ska se hur det ser ut? Vill gärna ha svar innan han kommer hem.

  • Svar på tråden profil på BC
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:08:33 följande:
    Du ska ändå inte döma andra. Fult!

    Klart jag dömer andra. Alla dömer väl eller väljer bort andra människor på olika sätt? Jag tycker illa om människor som är otrogna och det står jag för!
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 22:11:27 följande:
    Klart jag dömer andra. Alla dömer väl eller väljer bort andra människor på olika sätt? Jag tycker illa om människor som är otrogna och det står jag för!
    Ibland tror jag de som dömer hårdast egentligen är avundsjuka. Men skit i det, det var inte det den här diskussionen handlade om.
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:20:10 följande:
    Ibland tror jag de som dömer hårdast egentligen är avundsjuka. Men skit i det, det var inte det den här diskussionen handlade om.

    Så jag ska vara avundsjuk på någon som är otrogen? För den delen så dömer ju du din man genom att vara med andra män.
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 22:31:26 följande:
    Så jag ska vara avundsjuk på någon som är otrogen? För den delen så dömer ju du din man genom att vara med andra män.
    Jag förstår inte alls vad du menar med att jag dömer min man genom att vara med andra män (vilket jag iofs inte alls är) men orkar inte argumentera med dig mer så tack för mig!
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:45:53 följande:
    Jag förstår inte alls vad du menar med att jag dömer min man genom att vara med andra män (vilket jag iofs inte alls är) men orkar inte argumentera med dig mer så tack för mig!

    Du dömer honom till att ha en kvinna som är otrogen mot honom utan hans vetskap, trolitivs pga att du dömt ut något hos honom eftersom du måste ha det från annat håll.
  • Anonym

    Kan ni fortsätta er diskussion någon annan stans? Så vi kan fokusera på ts här.

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 06:55:24 följande:
    Kan ni fortsätta er diskussion någon annan stans? Så vi kan fokusera på ts här.
    instämmer, hur går det ts ?
  • Anonym (par)

    Jag och min man använder BC sporadiskt för att hitta någon extra, nu är vi dock gravida och allt sådant ligger på is.

  • Anonym (undrar)

    Tack alla som undrar och bryr sig! Kunde inte hålla mig igår utan tog upp det när kompisen var ute en sväng. Han förnekade ingenting och var/är helt förstörd. På nåt konstigt sätt tycker jag synd om honom även om jag inte borde. Hade jag inte kommit på honom hade han ju fortsatt. Vi ska prata mer ikväll när barnen somnat och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig. Jag kan säkert förlåta men jag vet inte om jag vill. Det här är jättesvårt.

  • Anonym (Hej)

    Det är svårt med sånt. Jag gillar att prata med folk på bc och andra daiting forum, flörta onanera osv ... Skickar lite intima bilder det är så kul . Min man är inte helt okej med det men han är glad att jag är nöjd och vårt sexliv är underbar efter att jag blev medlem typ som par så han är ju med fast i bakgrune. Fast hade jag varit bisexuell hade det varit dvårare att prata så med min man, nä jag tror att alla fina snälla människor vill vara lite " elaka" så bc är en lek. Tror inte att han har träffat mån. Nu kan ni prata om allt och inkludera extra partners så båda blir nöjda. Och han har chans att berätta allt nu. Och du kan välja att tro på honom eller lämna. Men jag tror att alla mer eller mindre vill fantisera om nåt men sällan gär nåt åt det. Jag gillar att flörta och prata snusk på chaten men aldrig skulle jag vara fysisk otrogen.

  • Anonym (undrar)

    Fast det är ju en viss skillnad då du är ärlig med vad du gör. Och jag är inte det minsta intresserad av extra partners. Jag tror på honom när han säger att han inte träffat nån men han har ju försökt stämma träff med flera stycken.

  • Anonym (medlem på bc)

    Jag och min blivande man är medlem på BC.

    har  märkt att folk har en tendenser till att "bestämma" träff och sen inte genomföra det. De flesta som är medlemmar där verkar mer intresserade utav bekräftelse på avstånd och ev utbyte av bilder.
     
    jag skulle nog bli knäckt om min man gick bakom ryggen på mig..  Kan ju vara så att han försökt bestämma träff för spänningens skull. Läste du egenom mailen och såg ifall han hade lyckats bestämma träff med någon?
    Eller ifall han skapat en ny mail/msn så han skulle kunna chatta vidare med någon?

    Lycka till TS!
          

  • Anonym
    Anonym (medlem på bc) skrev 2012-05-19 08:48:27 följande:
    Jag och min blivande man är medlem på BC.

    har  märkt att folk har en tendenser till att "bestämma" träff och sen inte genomföra det. De flesta som är medlemmar där verkar mer intresserade utav bekräftelse på avstånd och ev utbyte av bilder.
     
    jag skulle nog bli knäckt om min man gick bakom ryggen på mig..  Kan ju vara så att han försökt bestämma träff för spänningens skull. Läste du egenom mailen och såg ifall han hade lyckats bestämma träff med någon?
    Eller ifall han skapat en ny mail/msn så han skulle kunna chatta vidare med någon?

    Lycka till TS!
          
    Är nog många som är på BC och andra sidor för att de tänder på att ha en sexuell kontakt men kanske inte vill träffa någon. Som bli upphetsade av att chatta lite och så. Har själv gjort det för att känna mig attraktiv och bekräftad (fast jag är tjej då; killar är nog mer för att träffas).

    Men det kan ju vara otrohet även om man inte gjort något
  • Anonym (Raketen)

    Det första som slår mig är hur jävla klantig din man är. Han borde såklart surfa inkognito så sidorna inte sparas.
    Sen är det ju också en fråga varför han alls hittat dit och vad syftet är. Är det för att han är bi men inte vågat berätta och nyfiken på hur många andra likasinnade som finns där och kanske i slutändan prova ngt irl..?
    Eller så handlar det bara om ngn form av bekräftelse, dvs, veta att man är kapabel och fortfarande ha attraktionskraft nog att lyckas ragga någon... Men om han lyckas så är det ju inte alls säkert att han väljer att hopa på tåget utan ursäktar sig med ngt svepskäl och avstår.

  • Anonym
    Anonym (Raketen) skrev 2024-02-20 16:16:29 följande:

    Det första som slår mig är


    Det tog 14 år innan det första slog dig, alltså?

  • Anonym
    Anonym skrev 2024-02-20 16:28:08 följande:
    Det tog 14 år innan det första slog dig, alltså?
    Jag får revidera mig själv. 12 år var det.
    Ditt svar blev aktuellt igen. TS man har förmodligen precis hunnit hem.
Svar på tråden profil på BC