• Anonym

    Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?

    Vart vill du att killen ska ha sina händer om han tar dig bakifrån i doggystyle?

  • Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?
  • LKJ
    Anonym (Mr.Grey ;)) skrev 2020-07-04 20:17:11 följande:
    Nej absolut inte!.... Fantasi är en krydda.. men är ju trevligare när det också är fysiskt..

    Och inte är själv...haha
    Haha såklart, verkligheten är alltid bäst! :) 
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    LKJ skrev 2020-07-04 20:28:49 följande:

    Haha såklart, verkligheten är alltid bäst! :) 


    Sen kan det ju vara skillnad på att fantisera och ha fantasier än att göra det rent fysiskt...nu tänker jag då på att det kanske inte alltid är det bästa att förverkliga en fantasi..
  • LKJ
    Anonym (Mr.Grey ;)) skrev 2020-07-04 20:37:40 följande:
    Sen kan det ju vara skillnad på att fantisera och ha fantasier än att göra det rent fysiskt...nu tänker jag då på att det kanske inte alltid är det bästa att förverkliga en fantasi..
    Nej så kan man ju också se det, ibland kanske en fantasi ska fortsätta vara bara just en fantasi  :) 
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    LKJ skrev 2020-07-04 20:44:19 följande:

    Nej så kan man ju också se det, ibland kanske en fantasi ska fortsätta vara bara just en fantasi  :) 


    Ja..just så...

    Fantasi kan ju också vara tex att skriva...för övrigt ett bra sätt att krydda sexlivet i tex en relation...lite skrivande under dagen för att sedan vara fysiska när man väl träffas efter jobbet tex.
  • LKJ
    Anonym (Mr.Grey ;)) skrev 2020-07-04 20:59:38 följande:
    Ja..just så...

    Fantasi kan ju också vara tex att skriva...för övrigt ett bra sätt att krydda sexlivet i tex en relation...lite skrivande under dagen för att sedan vara fysiska när man väl träffas efter jobbet tex.
    Ja verkligen, bra att hinta lite i textform!
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    LKJ skrev 2020-07-04 21:20:37 följande:

    Ja verkligen, bra att hinta lite i textform!


    Att bygga upp något innan...under en tid..kan göra det riktigt hett!!

    Gjorde det en del m mitt ex... Kunde vara riktigt hett...nu var ju vi båda ganska på ändå...även sista året..och sista tiden innan separationen också.
  • Anonym (Hoppsan)

    Det är hit till denna tråd killar och tjejer går för att bli uppeggade för kvällen!

  • LKJ
    Anonym (Mr.Grey ;)) skrev 2020-07-04 21:28:45 följande:
    Att bygga upp något innan...under en tid..kan göra det riktigt hett!!

    Gjorde det en del m mitt ex... Kunde vara riktigt hett...nu var ju vi båda ganska på ändå...även sista året..och sista tiden innan separationen också.
    Ja gud ja, det är nästan det bästa. Att båda eggar upp varandra innan man ska ses!
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    LKJ skrev 2020-07-04 21:36:02 följande:

    Ja gud ja, det är nästan det bästa. Att båda eggar upp varandra innan man ska ses!


    Ja precis! Kan bli hur bra som helst!
  • Anonym (Hoppsan)

    Man kan ju förstå att det lär vara många blöta som går ut från biograferna efter 50 shades..

  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-07-04 21:40:36 följande:

    Man kan ju förstå att det lär vara många blöta som går ut från biograferna efter 50 shades..


    Böckerna har iaf varit en favorit bland många tjejer...
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    Anonym (Hoppsan) skrev 2020-07-04 21:40:36 följande:

    Man kan ju förstå att det lär vara många blöta som går ut från biograferna efter 50 shades..


    Böckerna har iaf varit en favorit bland många tjejer...
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (Mr.Grey ;)) skrev 2020-07-04 21:49:49 följande:

    Böckerna har iaf varit en favorit bland många tjejer...


    Ja och filmerna också vad jag vet! :)
  • Anonym (Mr.Grey  ;))
    vingla222 skrev 2020-07-05 09:51:06 följande:

    Han brukar dra mig i håret medans jag svankar så mycket jag kan. 


    Och det tänder dig..
  • LadyThunder

    Vill bli dragen i håret, smiskad. Får gärna viska i mitt öra och smeka/daska mina bröst. Få huvudet nedtryckt i kudden är ju alltid jävligt tändande.

  • Anonym (Carina)

    Jag vill att han klämmer på mina skinkor och smiskar dem medan han tar mig doggy. Kommer hårt då.

  • Underhill
    Xclueless skrev 2020-07-05 10:35:25 följande:
    Vill bli dragen i håret, smiskad. Får gärna viska i mitt öra och smeka/daska mina bröst. Få huvudet nedtryckt i kudden är ju alltid jävligt tändande.
    Läckert :)
Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?