• FoxyMama

    BF februari 2013 i Göteborgsområdet

    Hejsan!  Finns det fler än jag som nyligen plussat och väntar en liten i februari 2013? Vore i så fall kul om vi kunde samlas i den här tråden och utbyta erfarenheter, peppa varandra samt bara göra väntan lite roligare ihop. Jag vet att det redan finns en februaritråd, men fördelen med att ha en tråd med geografisk indelning är ju att man kan träffas.  Ha lite fikaträffar, lära känna varandra och förhoppningsvis upptäcka att man har mer gemensamt än bara graviditeten.  Jag och min sambo plussade i fredags och har prel BF den 9februari.   Hoppas på många vill bidra till den här tråden!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-18 17:15
    Här hittarn ni BF- listan

    www.familjeliv.se/Forum-11-222/m65415665.html

  • Svar på tråden BF februari 2013 i Göteborgsområdet
  • Pic

    Real: korrekt ang bilden. Jag sökte på namnet o kollade att det var rätt person genom att klicka på info typ o såg då att mailen slutade på 50.

    Hobbit var bra men vääääääldigt lång. Tog sig på slutet men ett tag höll jag på att somna. Då hade jag ändå sovit t 11:15. Mannen o jag brukar sova i skift på helger o när vi är lediga. Jag var vaken 5-8:30.

    Grip: jag ger fejjan en chans tack vare dig

  • Pic

    I julklapp av min mans föräldrar fick vi biocheckar till mammas pojkar el vad den heter, inkl barnvakt:). Den långe hårdrockaren är uppvuxen på samma gata som min man i Värmland så det är lite kul. Popcorn ingår. Mmm. Ska bli mer lagom med knappa 2 h som jag misstänker att den drar. Störde mig dock mindre än förväntat på att sitta med 3D- glasögon. Men de har ju produktutvecklats en del sen sist det begav sig för min del. Då var det pappskalmar o glas i olika färger.

  • Cupcaken

    Hej!

    Ni som har sökt mig har blivit tillagda nu hoppas jag...är aldrig här inne längre Skäms

  • Cupcaken

    Är det omöjligt att nå mig så testa med ngn annan från guppen, alla är admins på FB-gruppen Glad

    tjofräs!
      

  • CarolineL

    Hej hej, jag väntar vårt andra barn i början av februari. Någon mer som väntar andra? Hur mår ni så här långt?

  • Längtan 30
    CarolineL skrev 2013-01-08 19:01:30 följande:
    Hej hej, jag väntar vårt andra barn i början av februari. Någon mer som väntar andra? Hur mår ni så här långt?
    Hej o välkommen, jag väntar första barnet i slutet av februari men nåra av dom andra har barn sen tidigare
Svar på tråden BF februari 2013 i Göteborgsområdet