• Renova

    Etiopiens frigivna kriminella straffade svenska fångar

    Bra dragning i Aktuellt. Rödingarna hade 100.000 till sin resa för att undersöka om Lundin och Bildt i Ogaden, värvade en lite arme och gick till fots när de torskade. En annan röding Mattias Göransson hade lovat köpa reportaget.

  • Svar på tråden Etiopiens frigivna kriminella straffade svenska fångar
  • Renova
    hellokill3r skrev 2012-09-12 07:27:07 följande:
    Lite osammanhängande rubrik/trådstart.
    Nej men man måste vara lite påläst
  • Jenny825200

    Vad är det du vill diskutera? Väcka provokation hos vänstra medborgare eller gotta dig åt att du är åt det högra hållet och tycker atr Carl bildt är en liten mysfarbror ?? Det är väl jättebra att journalister gör detta sviniga jobb åt oss, att granska våra högavlönade ledande män, oavsett var man själv befinner sig på politiska skalan. Du får nog vara mer tydlig kring vad det är du är ute efter att diskutera innan du startar en diskussion, annars utgår jag från att du vill ha ett vänster/höger snack!

  • Renova

    Ämnet är givet som dagens ämne i alla massmedia och själv har jag röstat på V

  • themia
    Renova skrev 2012-09-12 07:34:40 följande:
    Nej men man måste vara lite påläst
    Då förslår jag att du prövar den metoden
    Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd.
  • Aaliyah

    Det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta?


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Renova

    Fantastiskt när en kommunist anlitar 2 liknande för att gräva fram skit om Bildt, så torskar dom och ber Carl Bildt om hjälp som räddat dom.

  • Kotte Grön

    Exakt vad är det de (frigivna) kriminella från Etiopien har straffat svenska fångar med? Det framgår liksom inte riktigt.

  • Mentat

    Det skall bli intressant att följa Perssons och Schibbyes presskonferens. Om de har den minsta heder i kroppen ger de Carl Bildt ett varmt tack för hans insatser för att få dem fria, både för vad han själv har gjort och såsom högste ansvarig för de samlade diplomatiska ansträngningarna!

    Jag skall medge att jag tvivlar på att det kommer över deras läppar, men man vet ju aldrig!

  • AnotherLonelyDay

    Undrar hur mycket deras lilla resa ha kostat oss skattebetalare?
    Hoppas dom blir återbetalningsskyldiga. 

  • themia
    AnotherLonelyDay skrev 2012-09-13 22:29:03 följande:
    Undrar hur mycket deras lilla resa ha kostat oss skattebetalare?
    Hoppas dom blir återbetalningsskyldiga. 
    Du kanske tycker att dom skulle fått ruttna där Etiopiskt fängelse, dömda på förfalskade bevis.

    Då kanske du också anser att journalister inte ska "blanda sig i", att hänsynslösa industrimagnater och kapitalister från skumma öar ska få härja fritt utan riskera att upptäckas av nyfikna reportrar.

    F.ö. har dom betalat sin resa själva. 
    Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd.
Svar på tråden Etiopiens frigivna kriminella straffade svenska fångar