• GodricsHollow

    Twilight-serien

    Nu när den sista filmen går på biograferna över hela världen så passar det bra med ett litet gott och blandat-quiz med Twilight-tema! Skrattande

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Twilight-serien
  • Mercurialis

    Jag tycks vara bra på att gissa. Det blev 6 rätt trots att jag inte sett någon av filmerna eller läst någon av böckerna.   


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Sunt förnuft

    8/10

    Det finns ett tokigt svarsalternativ i en av frågorna, men vill inte skriva det här för att spoila för andra. 

  • GodricsHollow

    Sunt förnuft; skicka mig ett pm så kan jag kolla över det! Glad

  • Ash

    Testa posta under Nöje - Film/TV. Du är nu under Hobby & Fritid - Fotografi//Videografi.


    Contrast. Makes it or breaks it.
  • Thaleya1

    fick ett fel, svarade chicago. Tycker Twilight är litterärt skrattretande, och skådespelet är hemskt. Men fantasy är ju alltid spännande att se så jag har fortfarande sett alla och läst böckerna.

  • dio
    Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    I was an atheist until I realized that I am God
  • iaseia

    Jag tror det kan finnas ett fel bland svaren, vore kul att veta om jag har fel eller om det är ett fel från TS.
    Om det är så att jag har fel, vore de kul att veta bakgrunden till det svaret...

    Men vill inte spoila till andra...

  • Emma 117

    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger. Tror jag läst böckerna och kollat på filmerna för många gånger hihi


     Den som söker ensamheten känner sig kanske minst ensam där.
Svar på tråden Twilight-serien