• maercs

    Hur mycket kan du om bilar?

     



     


     


    Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur mycket kan du om bilar?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    En del. Inte så mycket om bilföretag dock. Men tillräckligt för att få 7/10.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Dr Mupp

    inte så mycket tydligen 4/10 :-/


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Fidelis ad urnam

    6/10. Kan si så där men ändå inte så mycket

  • LunaLunatic

    Inte min dag. Var säker på två (Saab och koreanen) och lyckades gissa fel på ALLA andra.


    Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • mycketsaft

    Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.


    Quizet har tagits av 29 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

    Jag visste sedan tidigare att jag är usel på det mesta med bilar, men jag hade inte räknat med att få över 5 rätt!   

  • MrRed

    "Vilken bil är Porsches överlägset mest sålda modell de senaste åren" läste jag genom tiderna vilket gav mig ett fel. Sen vilket år GM började köpa Opel tillhör kanske inte direkt bilintresse. Eller? 2 fel iaf.

  • Rabarbapuppa
    MrRed skrev 2013-04-17 10:04:01 följande:
    "Vilken bil är Porsches överlägset mest sålda modell de senaste åren" läste jag genom tiderna vilket gav mig ett fel. Sen vilket år GM började köpa Opel tillhör kanske inte direkt bilintresse. Eller? 2 fel iaf.
    Begreppet "bilintresse" kan nog anses som en ganska så vid term.
    Kan hålla med dig, även om just den om Opel kanske tillhör mer "bilallmänbildning" eller nåt.

     
  • annca

    Fanken! 7/10
    Opel borde jag vetat, och Porschen borde jag ju förstått mtp  vad de pengastinna gillar för bilar nu...
    Ettan hade jag ingen aning, och så blev det en felgissning också.


    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • jag är den jag är
    Ditt bästa resultat är 6 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

    Är lite imponerad av mig själv faktiskt.
    Trodde att jag skulle få runt ...0 rätt . Med tanke på att mina kunskaper om - och mitt intresse för - bilar och andra motorfordon är lika med 0.

    Men, men ...något har jag tydligen ändå snappat upp efter 21 år tillsammans med en biltokig, utbildad bilmekaniker (även om han jobbar som gjutare).
  • puss
    Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Anghammarad
    Petrol skrev 2013-10-09 09:58:00 följande:
    1/10 Jag kan ganska precis skilja en bil från en cykel verkar det som.

    Väl valt namn då.
  • 100kgpappa

    6/10

    Är duktig på hur de fungerar, men mindre intresserad av olika modeller, bilmärken osv


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Hur mycket kan du om bilar?