• Anonym (Fråga Maj)

    Mannens manual till kvinnan

    Syftet med den här tråden är att kvinnor delar med sig av sina sexuella begär och drömmar som kan bidra till att inspirera och ge tips till andra. Vad triggar är det du som kvinna går igång på, vad triggar just dig? Vad har du för syn på sex och kärlek?

    Vilka ställningar föredrar du? vad får dig njuta mest? vad får dig att komma? Inte minst, vad har du för hemliga drömmar om sex?

    Här är en länk för inspiration till din beskrivning

    sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_samlagsst%C3%A4llningar

    Rösta gärna också alternativ du föredrar. Skriv och kompletera, till exempel ditt val om vilket du föredrar vaginal eller anal sex
      

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mannens manual till kvinnan
  • Anonym (Zyprexa)


    Här kommer den igen, bilden sista raden längst till höger är min favorit.  Nr 1 första raden lockar mig också. Resten ser jobbiga ut, jag är lat.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Zyprexa) skrev 2013-05-03 17:56:44 följande:

     


    Här kommer den igen, bilden sista raden längst till höger är min favorit.  Nr 1 första raden lockar mig också. Resten ser jobbiga ut, jag är lat.
    Krävs lite styrka och vighet för en del av de där Tungan ute gillar den längst till vänster på undre raden.
  • Anonym (Zyprexa)

    Nr 3 första raden skulle jag nog gilla om jag fick ligga ner och inte stå baklänges på händerna. Undrar om det funkar?

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Zyprexa) skrev 2013-05-03 18:01:22 följande:
    Nr 3 första raden skulle jag nog gilla om jag fick ligga ner och inte stå baklänges på händerna. Undrar om det funkar?
    Det var ju typ den jag försökte rita, med skillnaden att mannen då sitter på knä på sängen istället för på en stol.
  • Anonym (Zyprexa)
    Anonym (kvinna) skrev 2013-05-03 18:13:22 följande:
    gud vilken töntig jävla tråd
    Dö tönt!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (kvinna) skrev 2013-05-03 18:13:22 följande:
    gud vilken töntig jävla tråd
    Varför?
  • Din  Morsa
    Anonym (kvinna) skrev 2013-05-03 20:33:18 följande:
    kan ni inte knulla utan manual?
    Jo det har funkat hitintills! Tycker du det är så hemskt vad gör du här då?
    Finns alltid i mitt hjärta
  • Anonym (Batterikatten)
    Din Morsa skrev 2013-05-05 08:26:03 följande:
    Jo det har funkat hitintills! Tycker du det är så hemskt vad gör du här då?
    Hahaha...

    Vi har kört i tio år utan manual. Jag vet var "ON" knappen sitter och det räcker.

    Fast lite galna tips är ju aldrig fel efter som ingen av oss någonsin öppnat manualen....Flört
  • En annan del av Köping
    Anonym (Zyprexa) skrev 2013-05-03 17:56:44 följande:

     


    Här kommer den igen, bilden sista raden längst till höger är min favorit.  Nr 1 första raden lockar mig också. Resten ser jobbiga ut, jag är lat.
    Håller med dig där
    Ninja turtels
Svar på tråden Mannens manual till kvinnan