• JoyfulJay

    Gravida i Örebro BF 2014

    Hej alla gravida örebroare.

    Har efter några års uppehåll hittat hit igen. Har genom mina tidigare graviditeter och genom familjeliv träffat några av mina allra bästa vänner och ser fram emot att få några till.

    Kan tänka mig att det finns fler som jag som vill vara anonyma till en början och det tycker jag att man kan vara så länge man vill. Man kan ju alltid prata och dela med sig av vad man vill ändå.

    //JoyfulJay 

  • Svar på tråden Gravida i Örebro BF 2014
  • JoyfulJay

    Grattis till graviditeten, klart du ska vara med här


    Katti33 skrev 2013-09-25 16:54:43 följande:
    Hej!

    Jag är gravid med mitt andra barn, är väldigt tidigt i min graviditet än. Har BF i 24/5-14

    Men jag kanske kunde få vara med i eran tråd :)

  • solstråle8

    Ville bara meddela igen att det finns en FB grupp som är hemlig, meddela mig om ni vill vara med.
    måste då veta vad ni heter och lägga till er som min vän. 

  • Tejj

    Hallå!!! Jag hoppar gärna med i er grupp, både här o på fejjan!! Om jag får??! Är tidigt i min graviditet, jätte tidigt.... V6... Ca.... Ska på tidigt ultraljud om dryga veckan... Vet mer exakt då 😊 Har annars en dotter på två år o vi bor i hus här i Örebro!!!

  • JoyfulJay
    Tejj skrev 2013-10-02 21:07:06 följande:
    Hallå!!! Jag hoppar gärna med i er grupp, både här o på fejjan!! Om jag får??! Är tidigt i min graviditet, jätte tidigt.... V6... Ca.... Ska på tidigt ultraljud om dryga veckan... Vet mer exakt då 😊 Har annars en dotter på två år o vi bor i hus här i Örebro!!!
    Självklart :) Grattis till graviditeten, skicka ditt namn till Solstråle så fixar hon in dig till fb-gruppen :)
  • AnnaJulia

    Hej! Vad kul med en Örebro grupp!! Hoppar gärna in i gruppen jag med om det är okej? :) Väntar 2:a barnet den 24/2-14

  • Awanata

    Åh! FÅr man vara med? Vi fick reda på att vi väntar en tjej till 10 mars, mitt första barn men sambons andra. Vi bor i Garphyttan  

  • JoyfulJay

    Hej, Välkommen hit Antar att ni vart på rul eftersom du vet att det blir en tjej Jag har mitt om två veckor, längtar jättemycket. Vi har en facebook grupp, kolla gärna några inlägg tidigare så kan du se hur du ska göra om du vill vara med där. Fast vi hänger ju här också :) gruppen är helt hemlig på fb också.


    Awanata skrev 2013-10-21 14:55:48 följande:
    Åh! FÅr man vara med? Vi fick reda på att vi väntar en tjej till 10 mars, mitt första barn men sambons andra. Vi bor i Garphyttan  

  • Awanata
    JoyfulJay skrev 2013-10-21 21:07:33 följande:
    Hej, Välkommen hit Antar att ni vart på rul eftersom du vet att det blir en tjej Jag har mitt om två veckor, längtar jättemycket. Vi har en facebook grupp, kolla gärna några inlägg tidigare så kan du se hur du ska göra om du vill vara med där. Fast vi hänger ju här också :) gruppen är helt hemlig på fb också.

    Ja men perfekt, då skriver jag så jag får vara med där också Vi var där i fredags. Förstår att du längtar! Dagarna innan är ju så långsamma!
  • Hunbun

    Hejsan!

    Kul med en Örebro-grupp. Väntar vårt första barn den 1 feb 2014 Hjärta. Vore roligt att få lite kontakt med andra "örebroare" i samma sits Solig då jag inte känner så många i Örebro!!!

  • Heroxx

    Hur mår alla? Jag själv går och räknar dagar till RUL och börjar bli besviken på "vänner" som helt plötsligt tycker att man inte duger att umgås med längre ;)

  • minimera

    Det finns en grupp på FB för oss som väntar barn 2014. Skicka ett pm till mig med ditt namn så kan jag lägga till dig där :)

  • gossen

    Är gärna med i eran tråd GladÄr gravid första gången och det tog oss 13 försök innan vi lyckades. Så jag svävar runt på moln nu även fast att jag inte fattar att det är verklighet.
    Jag är väldigt tidig i graviditeten, vecka 8 (7+4). Symptomen jag har är större och ömma bröst, lite molvärk i magen ibland, uppsvälld (känner mig sjukt fet, jag som tränade som en gris innan och kom i mitt livs bästa form. Har nu gått tillbaka till min slappa kropp), mår lite illa ibland, trött och sen äcklad på nötter och grillkrydda som jag annars tycker om. 

    Nån mer som är lika tidigt som jag i sin graviditet och är med i fb-gruppen ?  

  • JoyfulJay

    Ni som vill vara med i FB-gruppen, inboxa mig här vad ni heter så lägger jag till er som vän och sedan kan jag lägga till er i gruppen. Det går inte på något annat sätt eftersom att den är hemlig för alla utom oss.

  • AlliIsadora

    Ingen som bor nära av Hallsberg är en tjej som bor i norr men ska flytta ner tills i februari som vill lära känna nya :)? 22 år är ja bor med sambo med dotter på 1 år och vänta andra den 13 juli :) ( troligen ) ha inte vare på ul en :) så v 9+5

  • ankika

    Hej, bor i örebro och ska ha vårt andra barn i slutet på januari - vore kul att träffa lite andra som också blir mammalediga :) har varit fullt upp så jag har inte hunnit kolla trådar förrän nu.

Svar på tråden Gravida i Örebro BF 2014