• Anonym (TS)

    Mamman i string!?

    Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?

  • Svar på tråden Mamman i string!?
  • Anonym (TS)
    Drottningen70 skrev 2014-07-03 22:05:20 följande:
    Det tror jag faktiskt helt ärligt att hon är. Finns lika många kvinnor som män med den läggningen. Så "obetänksam" är man helt enkelt inte. Det finns helt klart en drivkraft bakom detta.



    Att det finns lika många kvinnor som män med den läggningen håller jag med om. Men fy fan vad vidrigt om hon medvetet gjorde det!
  • Anonym (¨¨¨)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:30:15 följande:

    Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?


    Du överreagerar!
    I hennes hem gör hon nästan vad hon vill.
  • Anonym (TS)
    Anonym (¨¨¨) skrev 2014-07-03 22:09:48 följande:
    Du överreagerar!

    I hennes hem gör hon nästan vad hon vill.



    Inför barn?! Har du den inställningen när dina barn är hos vänner eller har du inga barn?
  • Anonym (TS)
    kakmonstret123 skrev 2014-07-03 22:20:18 följande:
    Tror inte din son klagar ;)



    Han reflekterade inte ens över det så det måste ha hänt förr.
  • kakmonstret123
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 22:24:54 följande:
    Han reflekterade inte ens över det så det måste ha hänt förr.
    Han reflekterar säkerligen över det även om han låtsas vara obrydd inför dig.
  • Anonym (C)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:38:18 följande:

    Jag kan ju inte veta säkert, men jag tror det. Jag är rätt övertygad att jag hade reagerat om pappan öppnat i string!


    Inte läskunnig märker jag; jag skrev boxershorts (typ lika naturligt för en man, som string är för en kvinna - eller du kanske ser något sexuellt i just stringtrosor!?).
  • Zoja

    Det jag reagerar på är att hon öppnade dörren i BH och stringtrosor.. Det hade ju kunnat stå vem som helst där, tycker allt att man kan slänga på sig något mer då. 

    Troligtvis var hon bara på väg från duschen till sovrummet, men fick ta en omväg för att det ringde på dörren.


  • Anonym (C)
    Zoja skrev 2014-07-03 23:41:25 följande:

    Det jag reagerar på är att hon öppnade dörren i BH och stringtrosor.. Det hade ju kunnat stå vem som helst där, tycker allt att man kan slänga på sig något mer då. 

    Troligtvis var hon bara på väg från duschen till sovrummet, men fick ta en omväg för att det ringde på dörren.


    Det är typ precis samma sak som en bikini. BIG FUCKING DEAL!?
  • Anonym (Nyfiken pappa)

    Nästa gång hade jag sett till och hämta pojken!

  • Anonym (Olga)
    Anonym (C) skrev 2014-07-04 00:18:49 följande:
    Det är typ precis samma sak som en bikini. BIG FUCKING DEAL!?

    Och det är ohyfsat att öppna dörren iförd bikini också. Precis som att gå på teatern eller till biblioteket så avklädd. 


    Jag är en nakenliberal person som gärna badar blandad bastu osv. Men nakenhet/avkläddhet ska aldrig tvingas på andra oombett. 


    Jag tycker inte att det är ok beteende att gå så avklädd inför barnens kompisar. Det är en påtvingad intimitet och barnet är inte i ens sits där det utan problem kan säga nej. 

  • Anonym (Nyfiken pappa)

    Jag tänker såhär. Det kanske var så att mamman hoppades på att pappan skulle hämta?

  • Anonym (Mel)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:30:15 följande:
    Mamman i string!?

    Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?


    Klart du överreagerar. Jag tycker att mammsor ska klä sig så. Hört talas om MILF?
  • Ascendere

    Hon hoppades väl att det skulle vara pappan som kom och hämtade.

    men nej håller med om att det känns lite märkligt att gå omkring så när man har gäster.

Svar på tråden Mamman i string!?