• Anonym (Blyger)

    Utsikt bakifrån

    Har tänkt på en sak...
    ÄLSKAR att bli tagen bakifrån! Men... när ni män väl står där och pumpar och ser hela härligheten framför er; har ni någonsin tänk "Jävlar vilket fult anus"!"?
    Jag menar, vi kvinnor ser ju ut på olika sätt och ni har ju sett just den delen av oss oftare än vad vi själva har. (Kan ju bara prata för mig själv nu.)

    Själv är jag vuxen men fortfarande väldigt blyg och skäms över hur jag ser ut, så jag har gärna sex i mörker. Dock är jag nyfiken och utforskar gärna nya ställningar, leksaker och ställen om jag känner trygg med min partner.

    Nåja, det var en parentes.
    Men finns det någon del av en kvinna, tex hennes anus, som du man helst inte vill se?

  • Svar på tråden Utsikt bakifrån
  • Armageddon
    styrkejessica skrev 2015-05-05 15:45:13 följande:
    Mmmm...perfekt att stoppa en tummen också!
  • sommarvarm
    Anonym (Blyger) skrev 2015-05-05 19:42:26 följande:
    Mhmmmm...
    Ok, där kom en annan del som jag har ENORMA komplex förSkäms
    Hängmagen. Den har ju kommit med livet liksom. Skönt att höra att en man kan uppskatta en kvinnas kropp trots diverse defekter.Glad
    Det är inga defekter. Bara livets gång. En kvinnas kropp kan man alltid uppskatta. Sträck på dig och var stolt att du är kvinna.
  • Toyboytom

    En kvinnas rövhål är sjukt sexigt. Har inte stött på några fula. Det närmaste störningsmomentet är ju behåring, det är inte hela världen OM det finns där men det är väldigt sexigt med ett renrakat hål.

    På något sätt är det så sexigt att rövhålet är så nära fittan. Brukar försöka hålla mig men vill alltid smeka, massera och pilla på rövhålet. Får man sätta in ett finger samtidigt som man knullar så kommer jag på nolltid.

    Bakifrån är min favorit just för att rumpan är framför en och man har händerna fria att ta för sig av den, har aldrig sett ett rövhål som avskräckt mig, bara tvärtom! :)

  • Anonym (Blyger)
    sommarvarm skrev 2015-06-27 00:18:52 följande:
    Det är inga defekter. Bara livets gång. En kvinnas kropp kan man alltid uppskatta. Sträck på dig och var stolt att du är kvinna.
    Tack!
    I mina ögon behövs det en mogen, underbar man för att säga såna ord.
    Tusen miljoner tack.
    Unga 20-åriga pojkar har sällan sett andra kroppar än jämnåriga perfekta kvinnokroppar. Utan celluliter, slappa magar, feta armar, ärr i underlivet etc.
    Mogna män som INTE uppskattar jämnåriga kvinnors "livstecken" är väl mest ute efter unga brudar.

    OBS!!!
    Insåg just nu när jag skrev att SJÄLVKLART finns det både kvinnor och män som även i hög ålder har otroliga kroppar pga träning eller en snäll moder natur.
    Pratar ju inte om er. Er är jag ju bara avundsjuk på. FlörtHjärtaSolig
  • Efraim Barkbit

    Skulle en man inte njuta av utsikten när han tar sitt hjärtas dam bakifrån, då är det mannen som saknar något - inte bakdelen!


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Blyger)
    ErnstHugo skrev 2015-06-30 19:37:22 följande:

    Skulle en man inte njuta av utsikten när han tar sitt hjärtas dam bakifrån, då är det mannen som saknar något - inte bakdelen!


    Tack. Du har då alltid nåt snällt att säga.Solig
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Blyger) skrev 2015-06-30 21:15:59 följande:

    Tack. Du har då alltid nåt snällt att säga.


    Väl bekomme! I detta fallet kändes det självklart
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Kört?)

    Vad gör man om man nu har hemorrojder och hudflikar då? Det är ju liksom pga förlossning och inget som tyvärr går att göra så mycket åt... Ska jag för evigt tvingas ligga i missionären?

  • Anonym (ärligtalltså)
    Anonym (Kört?) skrev 2015-07-01 14:29:15 följande:

    Vad gör man om man nu har hemorrojder och hudflikar då? Det är ju liksom pga förlossning och inget som tyvärr går att göra så mycket åt... Ska jag för evigt tvingas ligga i missionären?


    Närå....  Inga problem.
    Men jag kanske inte skulle vända upp rumpan i ett ONS, men har man en partner där man blir lite vana vid varandras skavanker är det helt ok...

    Det är jättetrist när en kvinna försöker dölja sin kropp - visar hon upp den för mig istället så visar hon att hon vill visa den för mig - budskapet är det viktigaste..
  • Tom Araya
    Anonym (ärligtalltså) skrev 2015-07-01 14:34:55 följande:
    Närå....  Inga problem.
    Men jag kanske inte skulle vända upp rumpan i ett ONS, men har man en partner där man blir lite vana vid varandras skavanker är det helt ok...

    Det är jättetrist när en kvinna försöker dölja sin kropp - visar hon upp den för mig istället så visar hon att hon vill visa den för mig - budskapet är det viktigaste..
    Kan bara hålla med.
  • Anonym (Gurkan)

    Kan bara hålla med. Utsikten över en kvinnas bak kan vara oerhört tändande och som någon skrev tidigare kan känslan av att få sticka in tummen eller ett finger få mig att gå på några sekunder. Däremot är det enormt avtändande med kvinnor som försöker dölja sin kropp och som talar illa om sitt utseende. Jag var under en period ihop med en "dam" som av naturen hade fått en kropp med karaktär. Jag tyckte den var väldigt vacker och sensuell, men det tyckte inte hon. Så även om jag var väldigt upphetsad efter att vi hånglat en stund i soffan slaknade intresset när hon började krångla med att klä av sig under ett lakan eller haka av sig bhn med blusen på. Jag försökte tala om för henne att hon var vacker och eggande precis som hon var, men det hjälpte inte. Hon tjatade ständigt om hur plufsig hon blivit. Så det tog slut.

    Jag tror att den här kroppsfixeringen är en del i en "kvinnokultur" där kvinnor hetsar mot andra kvinnor och skrämmer varandra. Bland mina vänner har jag aldrig hört någon klaga på att deras partner fått slappare former och mer karaktär. Så länge men får sex regelbundet - gärna med en extra avsugning då och då - så är man nöjd med sin älskades kropp. Och jag tror inte man säger elaka kommentarer om henne hemma heller. Men jag kanske har fel, så det vore intressant att höra hur vanligt det är att maken krävt att någon skulle ändra sitt utseende

  • Anonym (Blyger)

    "en kropp med karaktär"
    Vilken helt underbar, kärleksfull omskrivning.

    Nu kommer jag att bli heelt OT.
    Du skriver väldigt vackert.
    Så vackert att jag inte kan stoppa några tårar. Gråter Are you for real?
    Finns det män som tänker som du?

    Jo, det kanske är så att det är en grym tävling mellan oss kvinnor.
    Jag har rätt många kilos övervikt. Visst finns det betydligt större kvinnor, men det spelar väl mindre roll? Huvudsaken är ju att jag inte är nöjd med mig själv.

    Överallt ser jag dessa perfekta kvinnor. I klädaffärer, på stranden.
    Även om det finns många som är runda så kan de vara jättefina. Men varför skulle en man vilja välja mig när det finns andra? "Jamen gör nånting åt det då!"
    Och du tror inte att jag försöker?

    Men just det där att gömma mig när jag är naken..... Och att tala illa om mig själv.
    De punkterna tog mig i hjärtat. Det är ju precis så jag gör.
    Jag älskar sex! När jag har ett förhållande med någon som jag känner mig trygg och uppskattad med.
    Men hela tiden har jag den där lilla rösten som säger att "han får inte se mina fula ben, då blir han garanterat avtänd", "ligg inte så för då syns alla dina valkar", "han har bara sex med mig för att han inte har någon annan just nu."

    Och att jag hela tiden gnäller på min kropp inför min eventuellt dåvarande partner handlar inte om att få sympati.
    Det är nog mer så att jag vill att han ska vara medveten om att jag vet om och skäms för min fula kropp. Och av omedvetenhet. Jag har ju varit så elak mot mig själv större delen av mitt liv.
      

  • sommarvarm
    Anonym (Blyger) skrev 2015-06-30 13:00:33 följande:
    Tack!
    I mina ögon behövs det en mogen, underbar man för att säga såna ord.
    Tusen miljoner tack.
    Unga 20-åriga pojkar har sällan sett andra kroppar än jämnåriga perfekta kvinnokroppar. Utan celluliter, slappa magar, feta armar, ärr i underlivet etc.
    Mogna män som INTE uppskattar jämnåriga kvinnors "livstecken" är väl mest ute efter unga brudar.

    OBS!!!
    Insåg just nu när jag skrev att SJÄLVKLART finns det både kvinnor och män som även i hög ålder har otroliga kroppar pga träning eller en snäll moder natur.
    Pratar ju inte om er. Er är jag ju bara avundsjuk på. FlörtHjärtaSolig
    Tack för fina ord. Du får gärna skicka PM om du vill. Skulle gärna utbyta fler ord med dig om jag får.
Svar på tråden Utsikt bakifrån