• Eena

    Hur rider ni?

    När ni rider er kille eller när ni blir rida av er tjej. Hur gör tjejen rent "tekniskt"? Sitter hon liksom på knä med benen böjda bakåt eller sitter hon på huk?

  • Svar på tråden Hur rider ni?
  • Efraim Barkbit
    Eena skrev 2015-08-11 11:25:27 följande:

    Jo. Den varianten har jag provat. Jätteskönt men får ont I knäna efter ett tag. Har kassa ledband som protesterar. Sitter oftast på knä som någon beskrev ovan men nu när jag är singel och ligger med nya blir jag lite osäker på om detta är ett "konstigt" eller oväntat sätt. Om jag uppfattas som lat ????


    Har du lusten intakt i övrigt behöver du nog inte vara rädd för det
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (På knä)

    Står på knä för det mesta. Dels är det skönare då klitoris blir mer stimulerad, dels orkar jag längre. Sen gillar jag att luta mig fram över killen snarare än att sitta upprätt. Blir mer intimt så.

  • Pussan
    Eena skrev 2015-08-11 09:26:49 följande:
    Hmm. Tror att jag är för kort för att lyckas med detta. ..
    Det beror på hur hög stolen är!
  • HasseA
    Eena skrev 2015-08-11 11:25:27 följande:

    Jo. Den varianten har jag provat. Jätteskönt men får ont I knäna efter ett tag. Har kassa ledband som protesterar. Sitter oftast på knä som någon beskrev ovan men nu när jag är singel och ligger med nya blir jag lite osäker på om detta är ett "konstigt" eller oväntat sätt. Om jag uppfattas som lat ????


    Av det tiotal jag haft sex med har endast en ridit mig med fotsulorna nedåt.
  • Eena
    ErnstHugo skrev 2015-08-11 11:40:40 följande:

    Har du lusten intakt i övrigt behöver du nog inte vara rädd för det


    Lusten är det inga problem med....
  • siamgaro

    Jag lutar mig oftast framåt och har mitt huvud mot hans och han får styra, annars sitter jag på knä och liksom gnider fram och tillbaks, mina knän vill inte lyfta mig riktigt även om jag hellre skulle vilja det..

  • HejPippi

    Jag tycker det är skönast att sitta på huk men det är mer intimt att sitta på knä.

  • Maltemånsson
    Pussan skrev 2015-08-10 23:10:26 följande:

    Allra helst har jag killen på en stol utan armstöd och grenslar honom där. Det blir mer avslappnat, bekvämare och kuken blir bättre på plats i mig. och jag kan sitta och gnida på honom med hela min tyngd, det brukar killarna gilla. 


    Det bästa sättet!

    På huk i sängen ser ut att vara så jobbigt efter ett tag att man blir orolig för tjejen. Fast det är skönt för mig...!

    På båda knäna känns det inte lila mycket av någon anledning, oklart varför.

    Ett på knä och ett på foten är en bra kompromiss. Jag känner mycket och tjejen behöver inte rasa ihop av utmattade lår.
  • Anonym (Mjo)
    Eena skrev 2015-08-11 06:45:25 följande:

    Du menar alltså att du står över stolen? Eller har du fötterna på sitsen? Om du står på golvet måste det väl bli väldigt högt?


    Hon skrev ju att hon "sitter med hela tyngden"..?
  • Eena
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-12 06:49:05 följande:

    Hon skrev ju att hon "sitter med hela tyngden"..?


    Aha. NU fattar jag. Tack
  • Anonym (Ryttare)

    Jag rider bara hästar och det blir en del turer. Andra människor är inte så uthålliga om man ska rida dem.

  • Anonym (Tjej)

    Jag ligger ner över killen på knä, och höjer rumpan så är det han som pumpar. Är jag lat då? Jag får inte till nån bra takt om jag ska göra rörelserna :(

  • HasseA
    Anonym (Tjej) skrev 2015-09-04 09:50:36 följande:

    Jag ligger ner över killen på knä, och höjer rumpan så är det han som pumpar. Är jag lat då? Jag får inte till nån bra takt om jag ska göra rörelserna :(


    När min partner sköter rörelserna blir det "skönt på ett annat sätt", lite långsammare, lite mjukare. Då och då tar jag liksom över, hon/vi gör som du beskriver, och jag stöter på ett mer bestämt/hårt sätt en stund (en "bra takt" som du skriver), och så kanske vi återgår till att hon sköter det hela en stund. Båda varianterna har sin tjusning, tycker jag.

    Så "lat", nej det tycker jag inte. 
  • CuriousJoe

    Vanligast är nog att tjejen rider med knäna i, inte på huk. Sen brukar hon luta sig fram så man kan suga och leka med brösten och så gnider hon kullen mot en. Skönt!

  • Anonym (sexylatinoman)

    Jag gillar att bli riden av en tjej som antingen sitter på huk eller på knäna.

    1. Hon sitter uppträtt och juckar med höfterna fram och tillbaka. Och nästan håller överkroppen stilla, sexigt. :)

    2. Hon halv ligger/hel ligger över mej och låter sin rumpa guppa upp och ned, skönt masserande. ;)

    3. Hon sitter på huk och rör sig upp och ned eller fram och tillbaka. :)

    Jag har heller inget emot att möta hennes rörelser eller att försöka komma åt klittan på något sätt medans hon rider.

    Nån tjej som gör så här ??

  • blixtmannen

    när hon står på huk med ryggen mot mej så att man ser hennes bak så kommer jag genast.
    Den ställningen tar hon alltid när vi bara har tid för en riktig snabbis

  • Kolibri12
    Anonym (sexylatinoman) skrev 2015-09-23 14:41:52 följande:

    Jag gillar att bli riden av en tjej som antingen sitter på huk eller på knäna.

    1. Hon sitter uppträtt och juckar med höfterna fram och tillbaka. Och nästan håller överkroppen stilla, sexigt. :)

    2. Hon halv ligger/hel ligger över mej och låter sin rumpa guppa upp och ned, skönt masserande. ;)

    3. Hon sitter på huk och rör sig upp och ned eller fram och tillbaka. :)

    Jag har heller inget emot att möta hennes rörelser eller att försöka komma åt klittan på något sätt medans hon rider.

    Nån tjej som gör så här ??


    Nån tjej? Rider man överhuvudtaget använder väl sig de allra flesta av åtminstone någon av de tre. Själv kör jag nr 1 och 2 samt en fot och ett knä i golvet/sängen/valfritt underlag. I huvudsak.
  • Jonte71
    Pussan skrev 2015-08-10 23:10:26 följande:

    Allra helst har jag killen på en stol utan armstöd och grenslar honom där. Det blir mer avslappnat, bekvämare och kuken blir bättre på plats i mig. och jag kan sitta och gnida på honom med hela min tyngd, det brukar killarna gilla. 


    Den är inte dum, allt för länge sedan bara!
Svar på tråden Hur rider ni?