• evins

    Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?

    Hej allesammans!
    Tempar själv och försöker få till ett plus, tiden mellan ÄL och BIM är dock lång och ofta sitter man och stirrar sig galen på tempen. Ser då och då hur folk visar sina egna tempkurvor från ex. NC eller FF efter att de fått ett plus. Hade varit roligt med en tråd med endast "plus-kurvor" ! Tänkte därför se om någon har egna grafer de vill visa upp från sina plus, gärna med en jämförelse från tidigare icke-plus-månader

  • Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?
  • Ok1020
    Bobno1 skrev 2019-03-13 05:54:54 följande:

    Är ju väldigt svårt att säga innan du passerat bim, men min kurva har alltid varit väldigt jämn (som din) efter ÄL när jag vart gravid så jag tycker din ser lovande ut


    Tack! Har på alla andra försök haft en kurva som åkt mkt upp och ner mellan ÄL och bim så hoppas nu!
  • Bobno1
    Ok1020 skrev 2019-03-13 07:48:17 följande:

    Tack! Har på alla andra försök haft en kurva som åkt mkt upp och ner mellan ÄL och bim så hoppas nu!


    Hur har det gått?
  • Ok1020
    Bobno1 skrev 2019-03-15 09:16:46 följande:

    Hur har det gått?


    Fick mensen på BIM precis som förväntat. Är så himla arg och ledsen, grät hela dagen igår :( blir 8e försöker nu..
  • FruKnäpposaurus


    Min dippade och hade för sig, trodde inte att jag var gravid, hade inga symtom förutom lite ont i tjejmagen som likagärna kunde varit inför mens :)
  • Symetrical
    Jessissa skrev 2022-04-26 08:18:54 följande:

    Puffar tråden, vill se fler gravidkurvor ????




    Här har du två stycken :)
  • Jessissa

    Har precis börjat mäta så alltid nyttigt att se andras grafer så det finns något att jämföra mot. Hade hopp om min egna den här gången, men kändes som den dippade lite för mycket idag :/ 

  • Symetrical
    Jessissa skrev 2022-04-26 14:34:49 följande:

    Har precis börjat mäta så alltid nyttigt att se andras grafer så det finns något att jämföra mot. Hade hopp om min egna den här gången, men kändes som den dippade lite för mycket idag :/ 


    Lägg upp den, så kan vi analysera den tillsammans :P
  • Finmamma


    Hoppar in här. Denna ser ju inte så rolig ut. Blev faktiskt chockade när jag nyss testade mig. Svagt med synligt. 
  • Symetrical
    Finmamma skrev 2022-04-26 17:10:46 följande:
    Hoppar in här. Denna ser ju inte så rolig ut. Blev faktiskt chockade när jag nyss testade mig. Svagt med synligt. 
    Oj, men inget blod? Tempade du samma tid som vanligt idag?
  • Finmamma
    Symetrical skrev 2022-04-26 19:04:16 följande:
    Oj, men inget blod? Tempade du samma tid som vanligt idag?
    Nej, ingenting. Inte en droppe. Jag testade för att det har känts som att mensen ska komma sen ÄL +10. Ja, tampades samma tid men vaknade av att jag sov med öppen mun vilket aldrig händer. Men även igår och i förrgår va tempen lägre, dock är tempen en av dessa dagar tagen 2 h tidigare än vanlig tid.

    Är helt chockad?och väldigt förvirrad
  • Symetrical
    Finmamma skrev 2022-04-26 19:11:18 följande:
    Nej, ingenting. Inte en droppe. Jag testade för att det har känts som att mensen ska komma sen ÄL +10. Ja, tampades samma tid men vaknade av att jag sov med öppen mun vilket aldrig händer. Men även igår och i förrgår va tempen lägre, dock är tempen en av dessa dagar tagen 2 h tidigare än vanlig tid.

    Är helt chockad?och väldigt förvirrad
    Jaha, du tempar oralt. Ja, så kan ju tempen påverkas av att man sovit med öppen mun! Kan tipsa om den här omräknaren för de tillfällen man tempar en annan tid. Blir en mycket jämnare och finare kurva generellt :)
    Antar att tiden får utvisa för din del då. Håller tummarna att tempen ökar imorgon igen!
Svar på tråden Hur såg din tempkurva ut när du blev gravid?