• Anonym (Nyfiket par)

    Nybörjare av analsex

    Hej,

    Vi är ett par som håller på att utforska analsex, och som testat oss fram med fingrar och leksaker. Vi har på senare tid tänkt prova på att penetrera med penis, men inte riktigt lyckas. Vi är båda nybörjare inom analsex. Så det hade varit intressant att höra av er som har analsex, vilken ställning ni tycker är bra vid analsex? Eller om ni har några andra tips som ni vill dela med er av för att en analdebut ska bli så bra som möjligt.

    Både kvinnor o män får gärna svara.

  • Svar på tråden Nybörjare av analsex
  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiket par) skrev 2020-02-02 22:47:13 följande:

    Hej,

    Vi är ett par som håller på att utforska analsex, och som testat oss fram med fingrar och leksaker. Vi har på senare tid tänkt prova på att penetrera med penis, men inte riktigt lyckas. Vi är båda nybörjare inom analsex. Så det hade varit intressant att höra av er som har analsex, vilken ställning ni tycker är bra vid analsex? Eller om ni har några andra tips som ni vill dela med er av för att en analdebut ska bli så bra som möjligt.

    Både kvinnor o män får gärna svara.


    Bakifrån med henne på alla fyra eller stående där hon ligger på köksbordet med uppdragna knän.

    Låt henne ha en plugg inne en stund, medan du slickar, pullar eller knullar henne vaginalt. Använd mycket glid, både på kuken och hennes anal.

    Är det svårt ändå, skaffa butplugs i olika storlekar och byt mot större efter en stund.

  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiket par) skrev 2020-02-03 08:50:56 följande:
    Tack för svar. Det blir att prova snart igen. Att tjejen är ovanpå och grenslar över penis har vi hört ska vara en bra ställning när man är nybörjare.
    Den är bra på det sättet att hon kan styra i vilket tempo hon blir penetrerad.

    Däremot är den mindre bra för ovana av skälet att det är svårt att hitta rätt vinkel där det är lätt att tränga in. Din kuk och penisrot bör vara så rakt emot hennes analöppning som möjligt.
  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiket par) skrev 2020-02-03 14:44:02 följande:
    Man har ju som dröm att ha analsex utan kondom. Men ni är inte orolig för någon infektion?
    Jag har aldrig haft kondom vid analsex, eftersom jag bara haft det i fasta relationer där vi testat oss och inte använder kondom alls.

    Varken jag eller de tjejer jag varit med har fått problem.
    Däremot ska kuken inte in någon annanstans efteråt utan att tvätta den ordentligt först.
  • Johan70
    Anonym (1000timmaranalt) skrev 2020-05-19 18:01:01 följande:
    Kan förstå dej i handuksfrågan beroende på vilken nivå man kommit som mottagar främst och hur intrimmad man är med givaren. Funkade fint med handuk för mej också tills plötsligt man når nästa nivå av njutning. Jag skulle jämföra det med en vanlig kvinnlig orgasm och hennes helkroppsorgasm när hon skakar och är okontaktbar för stunden.

    Reklambladet är just för att den högre nivån av analorgasm blir som en okontrollerad helkroppsorgasm och då är det gött med ett papper på handuken.

    Texten är tänkt som för nybörjaren och som träningsstrategi .

    Har träffat några som haft analsex i 20år och då passatpå att köra demo.

    De blev väldigt överraskade!!
    Kul med ett reklamblad, så att kroppsvätskorna blandar sig med trycksvärtan och smetas ut på huden. Du kan väl inte mena allvar?
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Johan70 skrev 2020-11-18 17:33:35 följande:

    Kul med ett reklamblad, så att kroppsvätskorna blandar sig med trycksvärtan och smetas ut på huden. Du kan väl inte mena allvar?


    Det du påstår händer inte . Reklamen är bara en praktisk lösning som man kastar in i kaminen.
  • Johan70
    Anonym (1000timmaranalt) skrev 2020-11-20 12:30:17 följande:
    Det du påstår händer inte . Reklamen är bara en praktisk lösning som man kastar in i kaminen.

    Men du påstår ju själv att man skall göra så:

    "Det är bra att lägga en reklam tidning i sängen som skydd. "

    Om man har en reklamtidning där som man ligger på medan man håller på med vätskor (kroppsvätskor och glidmedel) så kommer tidningens trycksvärta att lösas upp och man kommer att få trycksvärtan på sig.

  • Anonym (1000timmaranalt)
    Johan70 skrev 2020-11-20 13:01:26 följande:

    Men du påstår ju själv att man skall göra så:

    "Det är bra att lägga en reklam tidning i sängen som skydd. "

    Om man har en reklamtidning där som man ligger på medan man håller på med vätskor (kroppsvätskor och glidmedel) så kommer tidningens trycksvärta att lösas upp och man kommer att få trycksvärtan på sig.


    Nej!!!!

    Tror du inte jag hundratals gånger har kollat i spegeln
  • Anonym (Nyfiken)

    Jag som är jävligt gott fundersam och nervös om J ska testa att bli tagen i röven första gången vilken ställning är skönast att bli knullad första gången isf? Nåt speciellt man bör tänka på om det blir av nångång? Vilken ställning gör minst ont? Vet att det kommer kännas ????

  • Johan70
    Anonym (1000timmaranalt) skrev 2020-11-30 11:28:52 följande:
    Nej!!!!

    Tror du inte jag hundratals gånger har kollat i spegeln
    Vad menar du egentligen? Vad har en spegel med saken att göra?
  • Leostar

    Spegeln var väl för att han kollat att han inte fått trycksvärta på kroppen från reklambladen.

    Men jag frågar snarare... vem fan kan hålla stämningen uppe samtidigt som man lägger ut prasslande reklamblad... wtf!

  • Johan70

    Man behöver ju inte ha en spegel för att se om man får trycksvärta på sig. Prasslet från pappret kan som sagt inte heller vara särskilt upphetsande. Det hela låter bara rejält konstigt, så jag har svårt att tro på att det är på riktigt.

  • Dekadensen

    Försök slappna av.

    Uppvärmning.

    Ha gärna ögonkontakt.

    Låt kvinnan diktera tempot. Inget pang på direkt.

    Glidmedel i massor och när du tror att det räcker så ta lite ytterligare.

  • Anonym (1000timmaranalt)

    Ni får fantisera på med era teorier om trycksvärta el ej.

    Men är nu inte intresserade av att ta analsex till riktigt höga nivåer så är det upp till er. Själv blir jag mer avslappnad av att ha ett tåligt sängskydd än att ha avtändande tankar om "tänk om det händer en olycka på lakanet" Jag talar bara om egna erfarenheter och vad som jag funnit funka.

    En fråga: om ni nu tycker att coops reklam är avtändande så får jag väl anta att ni hellre avstår från sex än att rulla på en kådis mitt i upphetsningen.

  • Leostar
    Anonym (1000timmaranalt) skrev 2020-12-09 01:08:52 följande:

    Ni får fantisera på med era teorier om trycksvärta el ej.

    Men är nu inte intresserade av att ta analsex till riktigt höga nivåer så är det upp till er. Själv blir jag mer avslappnad av att ha ett tåligt sängskydd än att ha avtändande tankar om "tänk om det händer en olycka på lakanet" Jag talar bara om egna erfarenheter och vad som jag funnit funka.

    En fråga: om ni nu tycker att coops reklam är avtändande så får jag väl anta att ni hellre avstår från sex än att rulla på en kådis mitt i upphetsningen.


    Lägger en handduk i sängen, klart högre mysfaktor än ett reklamblad.
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Leostar skrev 2020-12-09 09:34:44 följande:

    Lägger en handduk i sängen, klart högre mysfaktor än ett reklamblad.


    Om du bara visste hur många handukar jag har använt. Men mysfaktorn försvinner ganska brutalt när man ska ta hand om den inte så rena handuken sen. Med en tidning kan jag vända 2sidor och genast har jag ny rent under rumpan. Efter kastar jag den i kaminen och efterarbetet blir minimalt. Det är vad jag testat fram som funkar smidigt
Svar på tråden Nybörjare av analsex