Inlägg från: Anonym (1000timmaranalt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1000timmaranalt)

    Nybörjare av analsex

    Här kommer en analintroduktions manual jag skrivit i annat forum.

    Mitt tips som start är att komma förbi obehagsfasen och ev lite smärta.

    Du ska skruva av duschhandtaget och med slangen spola upp vatten i rumpan och hosta ut det flera gånger. Ev kan du fylla dej med vatten o sen nypa ihop så att de kan hosta ut på toan några meter bort så att du inte har skit kvar som dels gör det trångt men även ökar frictionen rejält.

    Det är bra att lägga en reklam tidning i sängen som skydd. Som glid använder jag oftast hårbalsam men som nybörjare kan du köpa billigt vacelin. Lek på och pressa löst dildon mot din anal utan att det gör ont. Den kommer djupare o djupare men då och då knipper du ohop med musklerna runt dildon. Har du partner ska han självklart slicka ditt rena anus länge när du ligger på rygg och man märker då att anus som från födsel är naturligt programerad att hållas stängd kommer nu slappna av och snarare öppna sig. Sen sätter han sig grensle över dej och med ollonet låter det glida i din skåra över öppningen och allt mer kommer ollonet haka fast i det allt med avslappnade hålet och visst kan han stanna upp och bara med löst tryck hålla ollonet mot hålet medan du leker med anusmusklerna så att han trycks ut och släpps in lite när du slappnar av. Är det partnern som ska penetrera med kuken bör han ligga sked och du håller handen på hans höft och du sköter hur fort du drar han mot dej o in i dej medan han bara sköter riktningen. Plötsligt är kuken eller dildon djupt inne i dej och det kan göra ont och kännas helvidrigt och fel. Men lungn för det går över på 1 min. Men ha inte brått att knulla dej. Nu ska du låta den vara inne stilla el med små rörelser. Men stopp nu!! Vänta med leken för du är inte redo än!. Nu ska du föra in en dildo i dej och ta på dej trosor el badbyxor med snörning så att byxorna håller dildon kvar inne i dej även om den sticker ut lite. Nu ska du upp och hoppa, gå, gå ner på huk, städa hemma, gå ut med hunden i minst en timme. Anledningen är att våra rövar är programerade att alltid hållas stängd och inget ska sitta mitt i kanalen. På detta sätt kommer din hjärna o analmuskler att anpassa sig och dildon blir nu ett naturligt fenomen i röven och du lär dej hur din slutmuskel ska slappna av när du rör dej. Jag har trots att jag är van många gånger sovit med dildo, varit ute och jobbat, skottat snö bara för att det är upphetsande att gå så bland folk som inget anar. För att hålla dildon på plats inne använder jag nu alltid trosor strumpbyxor men med hängslen som håller trosorna stenhårt uppdragna o ger sexig känsla.

    När du har gått med dildon inne en längre stund kommer den bli som naturlig för dej.

    Nu kan du/ni gå till sängen och börja knulla dej el rida den/få kuk då alla obehagskännslor är som bortblåsta och du kan till fullo börja njuta utan negativa komplikationer.

    Nu kommer du vara väldigt bra inkörd för framtida lekar och du kommer enkelt kunna låta dej penetreras med bara minimalt förspel. Jag rekommenderar att du även fler gånger går runt med dildon i dej/er vid tillfällen när du är ensam hemma likt ett litet träningspass.

    Vissa går i tron att kanske deras anal tar skada o blir slapp men ingen risk. denna träning/inkörnimg är just för att göra dej mer elastisk för att slippa problem, obehag och därmed hoppa direkt in i det sköna.

    Nu är du inkörd och nästa steg är att som penetrerad finna njutning.

    Nu kanske mannen har knullat dej och fått orgasm medan du tycker att det var ganska ok bara!! Det ska inte alls vara så att du låter han knulla din röv för att ge han njutning. Nä du ska finna hur skönt det är och detta tar tid (långtid?) att gå från nice/ok/mysigt till att bli helt underbart. Det är nämligen så att en kuk är en väldigt mjuk och len leksak som ofta är för kort/liten för att stimulera hela analens nervsystem djupt in. Därför bör han växla över till en styv/rejäl/ådrig dildo (absolut ingen slät) och fortsätta knulla din rumpa. Du kommer antagligen bli överraskad över hur mycket mer dildon känns jämfört med kuken. Därför får han ta det lungt med långa djupa drag och du hejdar han när han kör för fort. Men han ska ligga på gränsen till vad du klarar så att du vrider dej vad du klarar. Se till att ha handuk el tidning som skydd i sängen för att du ska bli knullad till den absoluta gränsen och va inte rädd för att du håller på att pissa ner dej. Meningen är att känslan ska bli så intensiv att hela ditt underlivs muskulatur ska komma in i gigantisk sammandragning/krystning som om din kropp gör allt för att trycka ut dildon. I detta orgasmläge ska han med kraft änmer/fortare knulla dej i ditt nu väldigt trånga hål vilket gör att du får sprutorgasm i några sekunder och känslan blir så intensiv att du kommer inte stå ut längre och du stoppar han med dina händer. Men se till att inte banga för tidigt och låta det pågå maximalt. Som nybörjare när han kört dildon en stund och du är het kan du fuska genom att hjälpa till och krysta som om du bajsade och därmed provocera fram sammandragnimgarna/orgasmen. Om det kommer lite skit kör ni bara på!!

    Genom att med dildo ta dej till mer intensiv stimulering lär du kroppen vad de ska eftersträva för mål och det gör att när du sen blir knullad med kuk kommer du få allt lättare att njuta och ta dej till orgasmer trots att kuken ger betydligt mindre stimulans.

    Analsexet kommer bara bli bättre med tiden och även om ni gör det en gång i veckan kommer det bara fortsätta bli bättre även efter 3 år!

    Sen ska ni veta att killar njuter minst lika mycket av att på samma sätt bli påsatta!!

  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (vava) skrev 2020-05-10 09:28:05 följande:

    Detta var nog det dummaste jag läst på länge..


    Kan du då vara vänlig att förklara dej bättre!!
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (vava) skrev 2020-05-14 23:00:36 följande:

    Ok, bara av de första raderna läser jag att man ska ha en reklamtidning i sängen.. Varför en reklamtidning som skydd?

    Balsam? Varför då?


    Ok. Om du är så trögtänkt ska du nog gå till ett mer barnvänligt forum, för jag tänker inte spilla tid på förklaringar.
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 08:18:32 följande:

    Är benägen att hålla med dig. Har haft mycket analsex i många många år, och är knappast trångsynt eller oerfaren, men >85% av råden i kommentaren stämde in extremt dåligt på hur jag upplever bra analsex.

    Har aldrig haft något skydd i sängen heller vid analsex, och skulle jag få för mig det, skulle jag nog använda nån gammal handduk eller äldre lakan. Att använda ett reklamblad? Tror inte det.


    Kan förstå dej i handuksfrågan beroende på vilken nivå man kommit som mottagar främst och hur intrimmad man är med givaren. Funkade fint med handuk för mej också tills plötsligt man når nästa nivå av njutning. Jag skulle jämföra det med en vanlig kvinnlig orgasm och hennes helkroppsorgasm när hon skakar och är okontaktbar för stunden.

    Reklambladet är just för att den högre nivån av analorgasm blir som en okontrollerad helkroppsorgasm och då är det gött med ett papper på handuken.

    Texten är tänkt som för nybörjaren och som träningsstrategi .

    Har träffat några som haft analsex i 20år och då passatpå att köra demo.

    De blev väldigt överraskade!!
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-05-18 15:14:24 följande:

    Blev spräckt i röven 14 års ålder


    Där har vi ett levande bevis på hur man inte ska göra rent tekniskt.

    Men jag hoppas denna erfarenhet låter dej bannlysa analsex för dej.

    Det är som om man råkat krocka under övningskörning inte ska stoppa dej från att ta körkort.

    Gör om/Gör rätt/Med rätt person o teknik.
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Johan70 skrev 2020-11-18 17:33:35 följande:

    Kul med ett reklamblad, så att kroppsvätskorna blandar sig med trycksvärtan och smetas ut på huden. Du kan väl inte mena allvar?


    Det du påstår händer inte . Reklamen är bara en praktisk lösning som man kastar in i kaminen.
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Johan70 skrev 2020-11-20 13:01:26 följande:

    Men du påstår ju själv att man skall göra så:

    "Det är bra att lägga en reklam tidning i sängen som skydd. "

    Om man har en reklamtidning där som man ligger på medan man håller på med vätskor (kroppsvätskor och glidmedel) så kommer tidningens trycksvärta att lösas upp och man kommer att få trycksvärtan på sig.


    Nej!!!!

    Tror du inte jag hundratals gånger har kollat i spegeln
  • Anonym (1000timmaranalt)

    Ni får fantisera på med era teorier om trycksvärta el ej.

    Men är nu inte intresserade av att ta analsex till riktigt höga nivåer så är det upp till er. Själv blir jag mer avslappnad av att ha ett tåligt sängskydd än att ha avtändande tankar om "tänk om det händer en olycka på lakanet" Jag talar bara om egna erfarenheter och vad som jag funnit funka.

    En fråga: om ni nu tycker att coops reklam är avtändande så får jag väl anta att ni hellre avstår från sex än att rulla på en kådis mitt i upphetsningen.

  • Anonym (1000timmaranalt)
    Leostar skrev 2020-12-09 09:34:44 följande:

    Lägger en handduk i sängen, klart högre mysfaktor än ett reklamblad.


    Om du bara visste hur många handukar jag har använt. Men mysfaktorn försvinner ganska brutalt när man ska ta hand om den inte så rena handuken sen. Med en tidning kan jag vända 2sidor och genast har jag ny rent under rumpan. Efter kastar jag den i kaminen och efterarbetet blir minimalt. Det är vad jag testat fram som funkar smidigt
Svar på tråden Nybörjare av analsex