• Emrik1969

    Man som kvinna

    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse

  • Svar på tråden Man som kvinna
  • Emrik1969

    . Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse


    Man som kvinna 24/7
  • Anonym (Kaffedraken)

    Har väl haft lite såna fantasier, att sminka mig och ha knästrumpor när jag går ner på knä framför en man.
    Vore coolt om man kunde byta kön när man vill, som jag såg i en film. Få uppleva att bli påsatt som kvinna.

  • Bertil18

    Det är underbart att utforska att vara kvinna.
    Sexiga underkläder.
    Känna på sin klitoris när kuken är i fittan.
    Att massera in sig ett härligt glidslem.
    Att få känna sig som envslyna.
    Släpp loss kåtheten
    Vem känner mer som jag.
    70 år

  • Anonym (K)
    Anonym (klädd som kvinna) skrev 2021-07-25 18:08:01 följande:
    Vet ej riktigt vad du menar med detta. Men, jo jag är 100% transa och trivs med det. Är gift och hetero, men en och annan elegant man har blivit avrunkad och avsugen, länge och sköönt
    Det där låter inte som att du är helt hetero och inget fel med det! Men varför kalla dej hetero?
  • Bertil18

    Jag är kvinna och trivs med det. Men kan tänka mig att vara tillsammans med en kvinna. Spännande, har alltid längtat efter det
    Gott nytt år

  • Emrik1969
    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse
  • Anonym (Mannen)

    Ja det har hänt. Brukade låna tjejens korta kjol och gå omkring utan något under när jag var ensam hemma. Blev väldigt kåt av att dansa med den på framför en spegel. Har även fantiserat mycket om att få suga.

  • Anonym (elegant transa)

    Jo jag delar detta intresse. Då jag blev ihop med min sambo (nu min fru), berättade hon att hon drogs även till tjejer. Därför bad hon mig att då och då vara kvinna. Från början kändes det lite konstigt att bli sminkad, efterhand rakade ben mm. Efter en tid bnörjade jag dock gilla detta och köpte själv klänningar, strumpbyxor och allt annat tjejigt. Allt till min sambos stora lycka. Äntligen kunde jag vara vacker och gå i sköna tjekläder. Är nästan alltid kvinna nu och har tom haft sex med hennes bror. Vi hade båda bröllopsklänningar när vi gifte oss. Så visst finns det fler än du.....

  • Emrik1969

    Hej! Någon mer här på Familjeliv som delar mitt intresse av nedan?


    Jsg tänder på och vill hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Även leksaker som att bära  plugg, ring gag och att ta emot o svälja sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse.
    Jag kan också dela mer av mina upplevelser. 

  • Anonym (elegant transa)

    Ja, dela gärna med dig av dina erfarenheter. Inte bara frågetecken

  • Emrik1969

    Tar upp denna fråga igen o hoppas det finns några där ute med liknande intr./erfarenhet. 


    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse


     
  • Anonym (Man1n)

    Jag har samma intresse. Går oftast i kvinnliga underkläder. Vid ett tillfälle tog jag på mig klänning, peruk och sminkade mig för jag hade bestämt träff med en man på mitt hotell. Vilken häftig känsla det var

Svar på tråden Man som kvinna