• Emrik1969

    Man som kvinna

    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse

  • Svar på tråden Man som kvinna
  • Emrik1969

    Roligt att du hörde av dig o berättade. Jag gör det i perioder när det passar o vid dessa tillfällen blir det 24/7 med alla kvinnliga attribut eller sex/porr attribut som kan uppfattas pressande eller påtvingade för en kvinna.

  • Emrik1969

    Hej, Klädd som kvinna!

    Jag har inte gått så långt så att jag har träffat män utan bara upplevt hur det är att vara kvinna genom att så koncentrerat som möjligt iklätt mig rollen som kvinna. När det gäller kläder, andra kvinnliga attribut o i sexuella situationer. Vill här se om det finns fler som gjort samma sak o delar gärna upplevelsen / erfarenheten.

  • Emrik1969

    Hej, nu skakar jag liv i tråden?någon som delar detta intresse o som vill delge sina tankar o erfarenheter.

  • Emrik1969

    . Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse


    Man som kvinna 24/7
  • Emrik1969
    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse
  • Emrik1969

    Hej! Någon mer här på Familjeliv som delar mitt intresse av nedan?


    Jsg tänder på och vill hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Även leksaker som att bära  plugg, ring gag och att ta emot o svälja sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse.
    Jag kan också dela mer av mina upplevelser. 

  • Emrik1969

    Tar upp denna fråga igen o hoppas det finns några där ute med liknande intr./erfarenhet. 


    Finns det andra här som precis som jag tänder på o vill utforska hur det är att vara kvinna sexuellt, före o under samlag. Är själv 100 % hetero men tänder på att få känna hur det är att som kvinna behöva klä sig kvinnligt/porrigt genom ex.vis bära nylonstrumpor, stay ups, strumpebandshållare, högklackat, bh, kjol etc. Bära plugg, ring gag, ta o svälja egen sats mm?

    Berätta gärna om ni har samma intresse


     
  • Emrik1969

    Hej!
    Försöker väcka liv i tråden med ett inlägg då jag tror (vet) att det finns fler där ute med liknande intresse / funderingar. 


    Hör gärna av dig. 


    //Erik 

Svar på tråden Man som kvinna