• lövet2

    Är det kört nu?

    Plötsligt kommer vi inte in på gamla.familjeliv.se. Varför?

    På gamla FL har jag min gästbok. Den är borta nu. Jag har flera bloggar. Var är de? Min besökslista, som är viktig för Placeringsjakten, som vi bedrivit sedan 2005. Varför?

    Är det tillfälliga tekniska problem, eller vill ni bara bli av med oss som håller till på gamla FL?

  • Svar på tråden Är det kört nu?
  • Blond tjej

    Ja tyvärr så är den ju det fast snart kommer det en ny version av FL så vi får se vad den har att bjuda på 

  • lövet2
    Blond tjej skrev 2023-03-26 19:55:41 följande:

    Ja tyvärr så är den ju det fast snart kommer det en ny version av FL så vi får se vad den har att bjuda på 


    Den får nog vara för min del. Det här var liksom droppen.
    Jag kommer att titta in då och då för att kolla om jag har något meddelande i inboxen, men utöver det vet jag inte vad jag skulle ha här att göra. Det var länge sedan forumet fungerade ordentligt, med moderering och regler för hur folk fick bete sig. I stället har jag fokuserat på den sociala biten och mina bloggar. Nu försvann även de möjligheterna, så jag har ingen anledning att stanna kvar.

    Men den som vill något hittar mig som sagt var i inboxen. Bye bye!
  • Moderator

    Hej!

    Fått svar från teknik att man kommer bygga ett sådant verktyg! 😊

  • Mortiscia80
    Moderator skrev 2023-03-27 12:18:55 följande:

    Hej!

    Fått svar från teknik att man kommer bygga ett sådant verktyg! 😊


    Kan vi också få möjligheten att radera meddelanden i inboxen så vore det bra!
  • Moderator
    Mortiscia80 skrev 2023-03-27 12:33:55 följande:
    Kan vi också få möjligheten att radera meddelanden i inboxen så vore det bra!
    Kollar det också! 😊
Svar på tråden Är det kört nu?