• Yngwie81

    Hur vet jag om en tjej är seriös eller inte med sitt flirtande.

    Ja som frågan lyder. Råkade själv ofta ut för detta när jag var yngre att man trodde nån var inyresserad men sen fick man skämmas.

  • Svar på tråden Hur vet jag om en tjej är seriös eller inte med sitt flirtande.
  • Ylva34

    Det tar tid att lära känna någon. Sen är det vad för slags integritet tjejen har. Vissa flörtar för de vill bara själva få uppmärksamhet, njuter av den kicken. Eg betyder det att de har problem med självkänslan. Du kan bara vara dig själv och så äkta du kan. Resten får tjejen stå för och är det en bra tjej så är hon genuin om hon då flörtar. Så ser jag på det i alla fall. Jag har också tyckt så synd om vissa killar när jag hört hur vissa tjejer burit sig åt. Omogna vissa. Men vi är inte alla såna. Förlora inte hoppet! :)

  • Yngwie81

    Nej såklart hon inte verkar va seriös! (lär mig aldrig tydligen) hon vill nog mest ha bekräftelse känns det som. Märkliga är att jag märker att hon tittar på mig så mycket när jag är i närheten men annars är det kalla handen i övrigt när det gäller mess o liknande i övrigt kan vi prata osv när vi stöter på varandra. 

  • Anonym (?)
    Yngwie81 skrev 2023-03-26 21:50:31 följande:
    Hur vet jag om en tjej är seriös eller inte med sitt flirtande.

    Ja som frågan lyder. Råkade själv ofta ut för detta när jag var yngre att man trodde nån var inyresserad men sen fick man skämmas.


    Klart det inte kan vara seriöst i början. Man känner inte varandra ens. Anta att det är en flirt och jobba vidare från det.
  • Ascendere

    Kolla hur hon är mot andra - är hon naturligt öppen till sättet och flörtig så är det inte något speciellt mot just dig, men om hon verkar dras till dig medans hon är mer normalt tillbakadragen gentemot andra så kanske hon vill knulla i förlängningen 

  • Yngwie81

    Känner mig väldigt tveksam lutar nog åt att jag hade fel som vanligt. Hon gillade uppmärksamheten helt enkelt.
    Kändes som hon kände sig besvärad när jag pratade med henne sist. Och jag kan inte säga rent ut hur jag känner heller av andra anl. Tyvärr.

  • Anonym (Uppmärksamhet)

    Jag brukade flirta för att få uppmärksamhet, vilket inte är ett särskilt smart beteende. Men kan ju vara en sån grej, hon är inte speciellt intresserad av dig men vill ändå ha din uppmärksamhet. Eller så är hon faktiskt intresserad. Eller så flirtar hon inte alls, du bara tolkar det som det. Nån av de 3,

  • Anonym (Hot)

    Det vet man inte förrän man utforskat det. Det är ingen skillnad på kvinnor och män på denna punkten. Många gillar att flörta men ångrar sig sen när det blir för "varmt".

  • Yngwie81

    Blir bara mer o mer förvirrad vad hennes signaler betyder. Och som sagt kan inte säga vad jag känner heller för henne då jag är i en relation själv och har massor att förlora om jag skulle gå all in. Vill nog mest bara veta om hon är seriös eller driver med mig.
    Hon har ju inte varit fysisk på något sett ej heller gör hon ärenden åt mitt håll typ. Som nån som kanske är seriöst intresserad gör. Utan vi brukar springa på varandra i vissa samanhang på jobbet. Och visst har jag varit intresserad tillbaka det ska jag inte förneka men har aldrig sagt det rakt ut. Utan mer blickar o komplimanger då.

  • Anonym (Hot)
    Yngwie81 skrev 2023-05-16 21:57:29 följande:

    Blir bara mer o mer förvirrad vad hennes signaler betyder. Och som sagt kan inte säga vad jag känner heller för henne då jag är i en relation själv och har massor att förlora om jag skulle gå all in. Vill nog mest bara veta om hon är seriös eller driver med mig.
    Hon har ju inte varit fysisk på något sett ej heller gör hon ärenden åt mitt håll typ. Som nån som kanske är seriöst intresserad gör. Utan vi brukar springa på varandra i vissa samanhang på jobbet. Och visst har jag varit intresserad tillbaka det ska jag inte förneka men har aldrig sagt det rakt ut. Utan mer blickar o komplimanger då.


    Du är i en relation så kvittar det väl? Mår du inte bra i din relation så är det kanske dags att avsluta innan du börjar tänka på något seriöst med någon annan.

    Flörtande på jobbet, speciellt med någon som är upptagen, är sällan mer än just flörtande. 
Svar på tråden Hur vet jag om en tjej är seriös eller inte med sitt flirtande.