• Hösten2022

    Smärtor som kommit senare efter förlossning

    Ska försöka hålla mig kortfattat. Några dagar efter min förlossning i Juni var allting bra. Men bara efter nån vecka fick jag ont när jag kissade. Har lämnat prov 3 gånger för uvi. 1 gången visade det & jag fick behandling (visade även att jag hade ketoner & leukocyter i urinen då), andra gången ingenting, tredje gången ingenting, men fick remiss till kvinnokliniken som jag väntar på. 


    Nu har jag så ont att de känns som jag kissar glasskärvor (så pass att jag måste ta tag i nånting när jag kissar & vill bara skrika). Har haft så i 2 veckor nu & vc hittar inga bakterier. Har till och med börjat misstänka min man för otrohet & kollat mig mot klamydia & gonorré men det visa heller ingenting. 

    Inatt började jag må riktigt illa & har jätte ont i magen & de har fortsatt nu på morgonen. Den värsta smärtan när jag kissar kom efter vi hade haft sex & har inte försvunnit sen dess. Har även till & från värk i hela kroppen, ser suddigt, känner mig allmänt helt slut, & idag har jag testat om jag är gravid med tanke på illamående & magont. Men de visa inget. Jag känner mig helt plattfall. Jag vet inte vad jag ska göra mer. Har börjat få världens sämsta humör för att jag inte mår bra. Är det NÅN som haft/har likadant?

  • Svar på tråden Smärtor som kommit senare efter förlossning
  • Anotherone

    Jag har inte haft likadant men OM du känner igen symptomen och misstänker UVI trots att inget visar på testerna så kan du enkelt få antibiotika utskrivet via någon av de tjänster som finns på nätet.
    Äter du en sån kur och det fortfarande inte går över så behöver det förmodligen utredas.

  • Hösten2022

    Nej det har aldrig gjort så här ont tidigare.. Inte när jag haft uvi ens. Så känns inte som det borde va uvi, men vad kan det annars vara? Det känns på en helt ny nivå. Men får kika på det om jag hittar nån sida som skriver ut antibiotika. 

Svar på tråden Smärtor som kommit senare efter förlossning