• Anonym (Besviken)

    Kille jag dejtar har liten kuk

    Har haft kontakt med en kille i flera veckor och vi har setts några ggr. Och nu har vi tagit ett steg framåt i relationen då vi har haft sex. Men till min besvikelse? han hade jätteliten kuk! minsta jag varit med om jag ska vara ärlig. jag har inga direkta mått att gå efter men vad jag kände med handen och såg så kanske den var 10-12 cm lång och även smal på det, kanske som en femkrona i omkrets. 


    Jag har nog blivit bortskämt med bra storlekar på killarna genom åren, men jag kunde aldrig tänka mig att denna långa man på 190 cm skulle ha sån minikuk. 


    Att se en fin kuk med normal storlek eller kanske lite åt det större hållet gör mig otroligt upphetsad och är visuellt väldigt attraherande för mig. När jag kände hans lilla kuk med min hand så dog det nästan för mig, men jag genomförde samlaget ändå för jag ville ju ändå ha sex med honom. 


    Vi har tagit oss långt i relationen men nu känner jag bara att jag inte vill träffa honom mer. Det kommer inte gå. Äcklas över tanken att kuken är lika liten som ett barns. Och bara tanken på att ha sex med en ?barn-kuk? äcklar mig nåt så fruktansvärt. 


    Och tyvärr var han inte särskilt bra med munnen eller fingrarna heller. 


    Och nej jag är inte stor där nere om ni undrar det. Jag kände den, men blev inte sådär utfylld som jag hade önskat. Och kom vi i minsta otakt så åkte den ut direkt. 


    Hur sjutton ska jag ta mig ur detta? Kan ju inte säga till honom att han är en fin kille men tyvärr för liten kuk så därför kan vi inte ses mer 😂

  • Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk
  • Anonym (Empati)
    Anonym (Månskenet) skrev 2024-04-15 14:59:45 följande:

    Jag förstår inte varför så många blir upprörda över att en kvinna väljer bort män med små penisar? Det är väl inget konstigt med det, man vill ju ha bra sex om man nu skall ha sex alls. Tända på honom och känna att han är manlig, sexig och åtråvärd. Det funkar ju inte om det bara är en liten pillevink mellan benen. 


    Du utgår bara för vad du själv vill, inte hur omständigheterna ser ut, det är mer känsligt att bli dumpad för sin penis än många andra saker. 
  • Anonym (Rob)

    Killar ska vara både långa och ha stor kuk.  Själv fick jag endast stor kuk. 
    Personligen hade jag hellre varit 190 cm med 12 cm kuk. Större chans att få komma till och de flesta kvinnor bryr sig mindre om kuklängd än höjd över havet.

  • Anonym (Carl med 20,5 cm)
    Anonym (Allvarligt talat) skrev 2024-04-17 15:53:58 följande:
    Ingenting som inte kan vägas upp av en tjock, härlig plånbok.
    Jo, men stor kuk och stor plånbok är man kung.
  • JJ19
    Anonym (Carl med 20,5 cm) skrev 2024-04-17 23:00:00 följande:
    Jo, men stor kuk och stor plånbok är man kung.
    Ohhh! Är det hör man ska marknadsföra att man är välhängd och rik?
    Jag är inte bara ovanstående utan dessutom snygg, vältränad och intelligent!
    Jag låter min inkorg vara öppen i 24h sen stänger jag den innan den kraschar!
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Carl med 20,5 cm) skrev 2024-04-17 23:00:00 följande:
    Jo, men stor kuk och stor plånbok är man kung.
    Stor plånbok är överskattat i ett jämställt land som Sverige.  Möjligen i Östeuropa eller i framförallt Asien att du kan flasha med plånboken.  
  • Anonym (Carl med 20,5 cm)
    Anonym (Rob) skrev 2024-04-17 23:29:06 följande:
    Stor plånbok är överskattat i ett jämställt land som Sverige.  Möjligen i Östeuropa eller i framförallt Asien att du kan flasha med plånboken.  
    Jag överdriver lite, men så viktigt ekonomin är i takt med stigande ålder när man dejtar.

    Många kvinnor säger att det inte har betydelse, men det har det.
  • Pixxel
    Anonym (Rob) skrev 2024-04-17 21:21:11 följande:

    Killar ska vara både långa och ha stor kuk.  Själv fick jag endast stor kuk. 
    Personligen hade jag hellre varit 190 cm med 12 cm kuk. Större chans att få komma till och de flesta kvinnor bryr sig mindre om kuklängd än höjd över havet.


    Jag hade nog valt samma sak faktiskt.
  • Anonym (Mora)

    Måste man ha sex? Sex komplicerar allt. Det finns så mycket annat man kan hitta på tillsammans. Nu på våren kan man ta härliga promenader. Kanske shoppingtur till grannstaden? Närhet kan vara mysigt, och då kan man kramas.

  • Anonym (mat)

    De e ju bättre med en liten än en som inte fungerar längre:/, så sex e inte så kul men älskar å leka med kvinnan för de !

  • Anonym (Allvarligt talat)
    KattGustaf skrev 2024-04-17 19:47:50 följande:

    Och det här ska vara ett representativt urval utav vuxna svenska människor? 

    Låt mig asgarva!  // Drömmer


    Ja nu när du är här och det humorbefriade delen av befolkningen är representerad så kan vi kalla tråden representativ.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Carl med 20,5 cm) skrev 2024-04-18 00:26:55 följande:
    Jag överdriver lite, men så viktigt ekonomin är i takt med stigande ålder när man dejtar.

    Många kvinnor säger att det inte har betydelse, men det har det.
    Det räcker med ett normalt jobb.   På vilket sätt har du märkt att det har betydelse?   Kvinnor gillar absolut jobb titlar som läkare, jurist , osv.  
    Men ett normalt jobb räcker om du ser bra ut.   
  • Anonym (Ope)
    Anonym (Rob) skrev 2024-04-17 21:21:11 följande:

    Killar ska vara både långa och ha stor kuk.  Själv fick jag endast stor kuk. 
    Personligen hade jag hellre varit 190 cm med 12 cm kuk. Större chans att få komma till och de flesta kvinnor bryr sig mindre om kuklängd än höjd över havet.


    Det tror jag garanterat också.
  • Anonym (Pojk snopp)

    Att du träffat en kille med en liten pojk snopp ska du inte se som något negativt utan försök istället att se dom enorma möjligheter som öppnar upp sig för dig som kvinna. 

    Jag är övertygad om att han vet om att han endast har en liten snopp och även insett begränsningarna de ger honom att kunna tillfredsställa en kvinna med den och de bästa du kan göra är att vara ärlig mot killen och säga sanningen om hans lilla snopp för att du är ärlig istället för att påstår att de inte är något fel på hans lilla snopp kommer bara gör honom mer osäker då han inte behöver ha några större intelligens för att veta att du ljuger han rakt upp i ansiktet.

    Utveckla relationen istället och köp in en strap on samt olika typer av dildos han kan använda för att tillfredsställa dig med och då han har en ovanligt liten snopp och vet om de så känner han sig säkert i underläge mot alla som sett den vilket öppnar upp möjligheter för dig att kunna dominera honom och kanske tom sluta i en cuck old relation som kanske inte låter så attraktivt när man hör de första gången men har man aldrig provat så bör man ändå ge de en chans för trots allt så har samtliga kvinnor som lever i en cuck old relation tyckt att de är en äcklig sjuk tanke innan dom provat de.

  • Anonym (Ope)
    Anonym (Pojk snopp) skrev 2024-04-27 15:12:59 följande:

    Att du träffat en kille med en liten pojk snopp ska du inte se som något negativt utan försök istället att se dom enorma möjligheter som öppnar upp sig för dig som kvinna. 

    Jag är övertygad om att han vet om att han endast har en liten snopp och även insett begränsningarna de ger honom att kunna tillfredsställa en kvinna med den och de bästa du kan göra är att vara ärlig mot killen och säga sanningen om hans lilla snopp för att du är ärlig istället för att påstår att de inte är något fel på hans lilla snopp kommer bara gör honom mer osäker då han inte behöver ha några större intelligens för att veta att du ljuger han rakt upp i ansiktet.

    Utveckla relationen istället och köp in en strap on samt olika typer av dildos han kan använda för att tillfredsställa dig med och då han har en ovanligt liten snopp och vet om de så känner han sig säkert i underläge mot alla som sett den vilket öppnar upp möjligheter för dig att kunna dominera honom och kanske tom sluta i en cuck old relation som kanske inte låter så attraktivt när man hör de första gången men har man aldrig provat så bör man ändå ge de en chans för trots allt så har samtliga kvinnor som lever i en cuck old relation tyckt att de är en äcklig sjuk tanke innan dom provat de.


    Eller också inte.
  • Anonym (Been there)

    Var i samma situation för ett halvår sedan. Han var lång, men kuken var typ 10-12 cm och som en vanlig grillkorv i omkrets. Hade nog inte dumpat honom enbart för det men nu gjorde han mig besviken på ett annat plan och då kände jag bara att det var lika bra att det tog slut. 

  • Pehrmedh
    Anonym (Been there) skrev 2024-04-27 15:45:05 följande:

    Var i samma situation för ett halvår sedan. Han var lång, men kuken var typ 10-12 cm och som en vanlig grillkorv i omkrets. Hade nog inte dumpat honom enbart för det men nu gjorde han mig besviken på ett annat plan och då kände jag bara att det var lika bra att det tog slut. 


    Men grillkorv är väl bättre än en wienerkorv?

    sv.wikipedia.org/wiki/Wienerkorv
  • Anonym (Ope)
    Anonym (Been there) skrev 2024-04-27 15:45:05 följande:

    Var i samma situation för ett halvår sedan. Han var lång, men kuken var typ 10-12 cm och som en vanlig grillkorv i omkrets. Hade nog inte dumpat honom enbart för det men nu gjorde han mig besviken på ett annat plan och då kände jag bara att det var lika bra att det tog slut. 


    Jobbigt med en så smal
Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk