• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    Braxton-- känner såväl igen mig.. hade d lika.. fast jag inte var ensamstående.. men d var ju så mkt viktigare att sitta o spela kort med sin bror för min man än o hjälpa sin fru med tvätten lr åtminstone ta hand om sin dotter medans jag tvättar..

    Höll på så i stort sett från att hon var nyfödd.. hade henne i bärselen när hon var riktigt liten.. för som vanligt var ju inte maken hemma... det var sällan han var det.. men då tack o lov var hon pytteliten o tvättstugan var i samma hus.. så jag hade henne i bärselen då o sen lade jag henne i vagnen när jag skjutsat ned tvättkorgen o baxat mig igenom alla dörrar på vägen..

    men fan vad man klarar av ändå som ensam.. 

    Nu tack o lov så kan jag iaf tvätta när hon e på dagis.. ville ju skaffa tvättmaskin men tror inte d finns plats i nya lgh.. ... hoppas sååå att tvättstugan iaf är i samma hus då. O att d e rimliga tvätttider..

  • mossan

    Tant- varför?? har du inte massa bra själv?  jess hade väl några bra tycker jag från när hon var där o lekte m sofia..

  • TantG

    Mossan  Klart jag har men jag vill ha fler.


    *våga vägra smileys*
  • titti76

    Gör som alla andra och favoritar tråden så man ff kan hänga med.

  • mossan

    äntligen funkar det igen..

    vet inte om d e musiken lr koffein tabletterna lr en blandning av det som gör att jag har sån energi idag.. skönt e d iaf.. har varit så orkeslös de senaste dagarna..

    tänkte att jag kanske ska ta en halvtimme till på step up grejen o så ska jag träna magen..    håller på o manglar för fullt i tvättstugan också.. har manglat 2 påslakan och ett lakan o massa örngott o har lika mkt kvar o mangla.. hatar o mangla men jag vägrar att ha omanglat e så van sen liten att vi alltid manglar lakanen o de blir så mkt fräschare då också ju..

    när jag flyttade hemifrån för första gången fick mamma komma o visa mig hur man manglade så jag kunde göra d sen själv.. vi brukade ge lakan o sånt till mormor jämt för hon har mangel hemma.

  • MyFine

    Satanigatan, träningsvärken from hell har bosatt sig i mina ben. *aaaajjjjjä*

  • Gonzo

    Nu är kläderna inlämnade till öppna! Hoppas att de blir sålda!

    Tant--> Jag tror att jag har ganske bra kort på Luna från när R och hon lekte en gång för längesen, jag kan kolla om du vill.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!