• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    hej hej igen...

    försökte få hit min "läkare" men d verkar svårt.. han kom precis hem.. försökte locka ma allt möjligt.. han sa att han skull höra av sig om en timme. skitsamma.. fast d vore kul om han kom.. jag har faktiskt varit o hälsa på honom på alla jvla ställen som han bott.. i bollnäs o i märsta o nu här.. ja alla utom ett som var i stan precis när jag träffat min exman..

    fick papper idag från rätten att 1 februari 2007 kan vi få skilsmässa tidigast pga av den här jvla 6 månaders betänketiden när man har barn.. just  nu önskar jag att den inte fanns... men samtidigt så bryr jag mig inte.. är reda skild på sätt o vis.. känns så.. men  på nå vis blir d ju så sorgligt när d väl är gjort.. att vi verkligen skilt oss.. jag vill d ju men att verkligen ha d på papper blir så sorgligt sen på nå vis ju... inte vad man drömde om precis....

  • Stabben

    Ozzan: Håller med om att det blev hasigt. Som en mans uthållighet typ...
    Men nästa gång får det bli annat av. Jag kan knoppa på en av dina köksstolar eller i badkaret. Beror på hur mycket dricka det blivit...

  • MyFine

    för att jag inte tycker att du ser farlig ut?
    Äh, okej då.. Du ser ut som en råbarkad skogssame. Nöjd?

  • Stabben

    Ozzan: nä, trodde det när det skrev att jag inte ser farlig ut

  • MyFine

    Du kan rentutav få låna soffan om du är riktigt snäll. Om du bjussar på dricka.

  • vanna k

    Tack Stabben. Hoppas vi ses. Lite förkylningsvarning på barnen här.

    Nu ska jag försöka få kontakt med Kottmannen som fastnat i tvättstugan. Det är ju i och för sig rart att han är så förtjust i att mangla...men jag är hungrig.

  • Stabben

    Skogssame

    Japp, det är jag. Har rakat mig en gång på två år.

    "letar som en tok efter graningekängorna och den skrotade Artic caten"

  • MyFine

    Näää faaan. Nu måste jag iväg å jobba. *bläääääh*

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!