• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Dante

    Hur hittar man privata dagmammor i sin kommun? Och tar de emot barn under 1 år?

  • Aros

    Godmorgon!

    Hemma från tandläkaren. Huvva vad dem håller på i min stackars mun. Ska tillbaka om 3 v och fixa det sista. Hoppas verkligen att jag klarar mig från fler besök då på ett tag.

    Usch för maginfluensa som verkar gå. Hoppas ni som har det fått en snäll version och att ni snart är friska. Håller tummarna här för att vi ska klara oss. Jag skiter när jag får det, sambon spyr och Agaton gör bägge delarna. Myyysigt!

    Kan bara instämma ang helgerna. Veckorna flyter på som ett rinnande vaten till 98%, men när helgen kommer då ska det bråkas och krånglas med allt. Det gör att jag trots allt inte är så jättenervig över att bli singel här hemma i 8 dagar när sambon är på Bahamas.

    Dante: kolla på kommunens hemsida på barnomsorg. Dagmammor står under familjedaghem om jag inte minns fel. Sen är det väl bara att ringa till dem och fråga.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Gonzo

    Jess--> Alltså OM det är vattkoppor så smittar det som attan! Det smittar om någon som har det åkt före i hissen... det smittar sålänge det är blåsor och oftas kommer det i omgångar så när de första börjar torka kommer det nya blåsor... Hoppas ni klarar er, annars kan ni se fram emot att få det om si så där 14 dagar.

  • TantG

    Mossan.  Gå till dagis och hämta filon.  Eller ring och be dem kolla åt dig.


    *våga vägra smileys*
  • jesslin

    gonzo. Attans då. Lagom till kalaset i så fall. Och vi som skulle end till min syrra efter det. Hoppas Sofia klarar sig, vi har redan haft det.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • MyFine

    Men Mossan, du hyrde väl en bil? eller gör som Tant sa -ring! Ännu mer praktiskt.

  • Gonzo

    Ebbis--> Va  skönt att det bara var en fettknöl! Hur tar de bort den?

  • Ebbis

    Gonzo - ingen aning! Frågade aldrig... Hoppas det går fort och inte gör ont bara

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!