• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Inte för att skrämmas men....en arbetskamrat gjorde liknande, de bodde 20 m från trafikerad väg och hon ville ha ungarna lösa på tomten OCH kunna springa in efter saker etc. UTAN att ta med sig båda. Hon satte sele på pojken (2 år) och ett 15 långt rep.
    Lysande! Tills soc. kom på besök.

    För att någon ringt anonymt.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Diana- anonyma världsförbättrare...

    Men Fjosak vägrar vagn numera och jag har varit livrädd för att han ska bli trafikmos. Inte så lätt att hålla koll på lillebror i vagn och gladvild tvååring samtidigt. Det är när han vägrar hålla handen som jag vecklar ut kopplet. Hoppas ingen ringer soc och berättar.

  • miar

    *Favoriserar tråden*

    Vinkar till alla!! Försöker läsa ikapp liite...

  • TantG

    Vanna K. OM soc ringer på dörren så vad har du eg att dölja.  Du kanske ska ringa soc själv för att se vad de säger?  *flinar*


    *våga vägra smileys*
  • Wyrm

    Idag när jag cyklade och lämnade Mune hos dagmamman såg jag ett barn som stod i en bil och tittade ut. Vad jag tror var mamman satt i baksätet och just då stod barnen på golvet framför henne. Det hade väl varit ok om bilen varit parkerad men inte då. De körde runt som om ungen varit fastspänd.
    Då om ngt ska man väl ringa soc. och polisen med, för den delen.

  • linus

    Vart p åstan.. såå skönt att gå själv å strosa.

    Bebis har fått en pyjamas.. Elias en luvtröja.. jag två tröjor samt eccoskor..

    Nu ska jag lägga mig på soffan innan dagishämtning.

    I em ska vi åka å köpa en diskmaskin!!!!! Ska bli sååååå skönt.. har aldrig haft det ..... inte hemma bara på jobb

  • vanna k

    Tant- men om soc hälsar på så kanske dom ser ungarnas handfängsel siom sitter fast i spjälsängarna. Eller barnhagen med elstängsel som vi har i vardagsrummet. Man vet aldrig.

  • Ylle

    läser ikapp sen, slänger in en snabb fråga...

    är det normalt att ens barn är väldigt trött på eftermiddagen trots bra nattsömn plus middagslur? tycker hon är så blek också, fast varken jag eller G är ju särskilt högpigmenterade. hon äter bra och varierat också.

    eller är dagisungar lite slitna på eftermiddagen?

  • Diana

    vanna-glöm inte anti-skäll-halsbandet och remoten till den.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!