• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Fiafiber

    God morgon allihop!

    Jag fdick sovmorgon till 07,30, så jag är på ett strålande humör.
    Men ärligt talat så får jag det ofta.... min man har inget emot att gå upp vid fem när kalle vaknar. Han sover oxå jättedåligt, vaknar 3-4 ggr per natt o har gjort det länge.
    Måste sluta med välling, men det är det enda sättet (vad vi vet) som får hon att ligga kvar i sängen o kunna somna om, annars är det "stuff to do, places to be". Har inte tid att sova när man kan leka även om klockan är 2.... 
    Tack & lov för inspelade dora avsnitt.... 

    Annars så har vi en gårdsstädning idag,,,, jättekul när man håller på att blåsa bort, men man måste väl visa upp sig i 20min iaf Kommer ut 5min innan fikat!

    Funderade på ikea idag, men sen kom jag på att det är helg efter löning o det skulle helt enkelt döda min man. Fast jag kan ju åka själv....

    Nästa helg är det kalas på baradiset, någon som varuit där?

    Måste in i duschen, har lp-skivor i armhålan....


    ♥Kalles mamma♥
  • Hilti

    Har kikat gjenom alle Max kläder, og det var en del. Kom til han små premis kläder og fann ut at jeg aldri kan gjöre meg av med dem. *kanske får en tjej nån gång som kan använda dom som dock kläder*

    Resten skal ut på Tradera, men det kommer att ta tid og fota allt og lägga det ut.


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • miar

    Hej!

    Jo, det är bra! Vi går som i en dvala här hemma som man gör när man fått bebis...fast vi fick två bebisar och känner av en dubbel sorts dvala. Zombieföräldrar. När vi vill gå och lägga oss om kvällarna (vid 8-9) så måste någon av oss vara uppe och vänta in tonåringen. Trötta!

    Hannes och Bruno är hur mysiga som helst, totalt olika varandra - precis som jag kände då de låg i magen! Och Hugo är skitstolt! MINA! säger han till alla och pekar på bebisarna! Sött.

    Hur är det med er Hilti??

  • miar

    Garvar varje gång jag läser ankans trådstart - vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Mina föräldrar ozzar då inte. Inte med varann iallafall...

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!