• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Gonzo

    Hörreni ska jag vara orolig för Ellas mage? Hon har fortfarande löst bajs och äter dåligt... hon får vätskeersättning fortfarande blandat med juice och välling. Idag till middag åt hon bara lite mosad potatis och drack lite vatten. Nu när hon skulle sova ville hon inte ha vällingen.

    Hur länge får de ha diarré efter en magsjua?

  • Braxton

    Gonzo, läkarn på sjukhuset sa att J kunde ha diarre i några dagar efter att han "blivit frisk" Vet inte om det är så med vanlig magsjuka, J hade vinterkräksjuka. Om det nu är någon skillnad..
    Jag tycker att så länga Hon blir bätttre och piggare (om hon blir det nu?) så är det nog ingen fara än. Men så fort du ser att hon blir likadan igen, slö och hängig, så tycker jag att du sak ringa igen. *kram*

  • Ylle

    vi är hemma!

    efter uppstigning 4.30 och  flyg- och bilresa hela dagen lång så är vi äntligen hemma, fjompan har fått massor av mutor i form av leksaker, glass och karra och har sammanlagt sovit 15 minuter idag.

    jag ska däcka i soffan. har som mål att åtminstone läsa ikapp dom sista sidorna om jag orkar.

    är det någon som känner sig manad att sammanfatta trådhändelser så kommer jag inte att protestera ett dugg.

  • Gonzo

    Brax--> Hon är inte alls lite trött och slö, tack och lov. Men vi tutar i henne vätske.ers hela tiden för jag vågar inget annat. Hon blev så uttorkad av ingenting så bättre att ta det säkra före det osäkra. Men man tycker att hon borde vara lite sugen på mat... Ringer nog bvc im och hör vad de säger...

  • isolita

    Gonzo.
    Det kan väl ta ett tag innan aptiten är tillbaka när man vart så sjuk. Och konstig i magen kan man ju vara ett tag efter med. Så länge det inte är diarré så är det väl lungt.

  • isolita

    Hon kanske blir mätt av att dricka en massa oxå? Magen har säkert krympt lite så hon blir mätt på vätskeersättning.
    Men ring du om du är orolig

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!