• Anonym

    Analsex!!

    Igår hade jag och min pojkvän analsex. Vi har haft det tidigare också och vi tycker mycket om det.. Men igår testade vi att jag red honom, fast i analhålet... Måste bara tipsa om det, det var gudomligt skönt och min pojkvän fick verkligen en ordentlig orgasm!

    Bara ett tips! Någon annan som testat det?

  • Svar på tråden Analsex!!
  • Anonym (me)

    har alltid läst om detta med analt sex nu undrar jag en sak blir man inte shitnödig

    får man inte en nödig känsla av analtsex?

    som typ..."nää nu måste jag gå o shita"

  • Anonym

    vi har pratat om att testa, men jag bangar alltid ur.... nåt bra tips för "första gången"?

  • Anonym (Lugn o fin)

    Anonym: Slappna av, använd mycket glidmedel, kondom är att föredra om man vill slippa infektioner i urinröret. Kommunikation är A och O. Han måste lyssna på dina signaler. Du slappnar bäst av på sidan, testa att vara helt lealös, så får han försöka greja in den, medans du bara slappnar av. Blir det fel, så får ni dra ut den och försöka igen. Det brukar aldrig "rätta till sig" när den väl kommit fel/snett. Då får han ta ut den och vi får börja om. Han får absolut inte bara köra in den och sen köra hårt som de gör i filmerna. De där har töjt och grejat läääänge innan man kan göra så där. Dessutom använder de bedövningsmedel, så att tjejerna inte känner nåt.

    TS: Börjar du med att rida honom då? Jag har svårt att slappna av när jag sitter ovanpå. Hur gör ni?

  • Anonym (Lugn o fin)

    Och en sak till: ALDRIG ALDRIG ALDRIG tillbaka i number one igen efter påhälsning där bak! Börja i det vanliga och avsluta i analen, för man får absolut inte gå tillbaka till det vanliga när man varit i ändalyktan. Då kan du räkna med riktigt goa infektioner, och det vill du inte ha, kan jag lova dig!

  • agnessss

    Jag har testat det och vi gör det då och då..Han älskar det, jag älskar det!
    Det e skönare o rida med det hålet än någon annan ställning med det hålet..hehe

  • Anonym (Undrande)

    Men är ni inte rädda att ni skall tänjas ut, så att ni blir analinkontinenta på äldre dar?

  • Anonym (aj lajk)

    Ringmuskeln är ju just en muskel. Sen när blir muskler slappa av att bli tränade?

  • Anonym (Undrande)

    Man tränar inte ringmuskeln av analsex. Ringmuskeln är naturligt spänd och kontraherad.

  • Anonym (Lugn o fin)

    Hmmm...får hålla med Undrande där.... man tränar inte ringmuskeln vid analsex, man tänjer ju ut den. Träna den gör man ju när man gör knipövningar bl a, och det gör då inte jag i det läget. Jo, jag är lite rädd för att det ska bli lite för mycket, så jag håller mig till mer sällan påhälsning där. Kanske någon gång i månaden. Jag tycker det är skönt när vi håller på, men direkt efteråt gör det faktiskt ont och det har hänt att det är lite blod, men låter man det vara på ett tag då, så går det finfint. Och jag är i alla fall mer tänjd efter analsex, men det har jag förstått är individuellt och är inte nåt som alla har.

    Men försiktighet krävs för att ett sådant sexliv ska fungera. Jag skulle nog inte klara av att ha det varje gång vi har sex. Nu har vi inte sex så väldigt ofta, faktiskt, men det händer ju åtminstone någon gång i veckan. Jag väntar mitt andra barn och slits mellan två olika känslor...tycker ibland att jag känner mig smutsig och "dirty" efter att ha haft analsex och så börjar bebisen sparka och brösten läcka mjölk...mycket underlig känsla... Inte nåt jag förknippar med sex i alla fall...

Svar på tråden Analsex!!