• Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
  • God Is A Girl

    Tack så mycket tjejer
    DEt är helt otroligt att det funkade efter såhär lång tid!
    Håller tummarna för er nu

    Kram på er


    Que sera sera.
  • Cilota
    GIAG - grattis igen
    Det där boktipset som jag skulle ge för massor av dagar sedan: www.adlibris.se/product.aspx

    jenn - vad bra att det händer nått för er mala - kul att du har ett ägg på ingång. Kan jag gissa mig till varför du är offline?

    Jag har inte varit så social de senaste dagarna. Man blir lika förvånad varje gång deppigheten kastar sig över en. Man är inte så tuff som man tror alla gånger
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • Cilota

    Förresten GIAG, du tänker väl inte dumpa oss nu?


    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    Tack cilota Nej klart jag inte dumpar er
    Kommer ju stanna och heja på enda tills ni får plus hela bunten eller börjar med adoptionsutredning och grejer
    Kan ju inte bara sticka för att saker går som man vill för en person


    Que sera sera.
  • Cilota
    GIAG - låter riktigt bra det

    Kan du sätta in en länk på din tempkurva? Man blir ju så nyfiken
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • jenn06

    cilota- tack visst är det undebart när det händer något men sedan min andra mens har jag börjat fundera på en sak som hände då!? Jag hade haft min mens kanske i 2 dagar(den var lite tidig) och när jag var på toa som kom det en stor blodig klump ur mig, Har alsrig varit med om det, blödde som den efter det, funderar nu på om det kunde varit mf?? någon som vet??
    Kanske lite äckligt beskrivet men det var så dom det hände :(

  • Cilota
    jenn - visst kan det ha varit så. Det är ju så svårt att se skillnad på vanligt mens och tidigt MF så man vet egentligen inte hur vanligt det är.
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • Cilota
    GIAG  - började inte hjärtat dunka lite extra där vid dag 26 när det annars dippar?
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    jenn, vid tidiga mf kommer de oftast inte så stora klumpar, och koagulerat blod kan man ju få endå vid mens, det brukar jag jämt ha.
    Men man vet ju alrig- enda sättet att vet aär ju att ta ett blodprov och se om det finns nå hormoner kvar. dom kan ju sitta i ett ag om det är ett mf.
    Men v får hoppas att de tinte var det- för det är inte skoj alls


    Que sera sera.
Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.