• Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
  • Cilota
    GIAG - klart du sätter körkortsteorin. Nått annat skulle förvåna

    Alla som pluggar verkar vara rätt så stressade just nu Men snart är det slut *viftar med vimpel*
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    jaa klart jag gör *peppar sig själv*
    ska bara ta mod till mig och boka provet också :P


    Que sera sera.
  • Cilota

    Vad ska ni göra på Valborg tjejer?


    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • mala78

    Stort grattis GIAG!!!
    Håller tummarna Honey.
    Cilota- Jag har varit bortrest sen i fredags kväll, vi fick till det innan jag åkte men nu väntar vi på inseminationen i morgon.

    Brukar inte göra nåt speciellt på valborg, imorgon hoppas jag förstås på att bli gravid. Sen kommer pappa och hans familj på middag.

  • Cilota
    mala - jag hoppas också på att du blir gravid. Vore ju riktigt tufft om du, Honey och GIAG var ungefär i synk
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • God Is A Girl

    Cilota, Jag ska vara barnvakt åt bröderna och ta med dom till någon av majkasarna i närheten
    Undvika röken :P dudå?

    Tack mala Nu håller vi tummarna för dig också


    Que sera sera.
  • mala78

    Tack GIAG! Min man är och lämnar sitt bidrag nu, jag ska dit om 3 timmar. Jag tror ägget lossat redan, hoppas det lever fortfarande, usch vad nervös jag är.

  • Cilota
    GIAG - låter som ett vettigt firande ikväll

    Jag har ingen aning än.

    Som vanligt är det ju fest men jag har pluggat i 9 dagar i rad och detta är första lediga dagen så jag tror inte att jag orkar. Officiella förklaringen alltså.

    Den inofficiella är att jag inte orkar vara social med folk längre. Är livrädd för mitt eget beteende om jag träffar någon gammal bekant som visar sig ska bli förälder. Man vill ju inte falla ut i storgråt, vilket mycket väl kan hända med några starkcider innanför västen mala - du har säkert ett långlivat ägg som härdar ut i 24 timmar Lycka till idag.
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • mala78

    Tack Cilota! Jag har redan lite ont i brösten och flytningarna är inte fertila längre. sitter bara och väntar på att få åka in, usch, mår nästan illa också. *tar ett djupt andetag*

Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.