• Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
  • Cilota
    GIAG - nej jag slappar enbart ikväll. Sitter och är nöjd i ett par jeans som är en storlek större än mina förra

    Är du vaken än?
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • God Is A Girl

    okej

    Japp än så läne:P men jag tänkte lägga mig nu Natti natti


    Que sera sera.
  • mala78

    Cilota- ja, det verkar vara vanligt att småblöda lite. Kul att du gått upp en storlek. Jag kan tänka mig att få växande midjemått i så där en 9 mån nu annars är jag lagom storlek.

  • Cilota
    GIAG - sov så sött!

    mala - vi får väl se hur det blir. Kan ju mycket väl ta sig för er nu
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Cilota
    mala - tackar tackar
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Honeyflowers

    cilota: jo jag har haft rätt så ont faktiskt, det har varit ganska så obehagligt den sista veckan o med tanke på över 20 äggblåsor på  över 20mm så det är ju inte så konstigt
    det har nog varit rätt trångt där inne hehe


    NÄR ska det bli vår tur?
  • Honeyflowers

    HoHo!

    Vi fick 15 befruktade ägg av våra 26. Jippie!! Några hade inte mognat och några där flera spermier hade trängt in i ägget och då blir det missbildat men 15 fina sa sköterskan.
    Så på lördag fm ska vi åka tillbaka till Falun och få ett tillbaka. hur coolt är inte det då?!
    Vi är sååå glada...Glad


    NÄR ska det bli vår tur?
  • God Is A Girl
    hoppas alla utvecklas prima så det blir många till frysen!!
    Que sera sera.
Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.