• Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.
  • Cilota
    jenn - efter helgen Är du galen?

    Håller tummarna blå för dig
    ♦ Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise ♦
  • jenn06

    Cilota- jag är sjuk och har feber,mår illa (utan att kräkas), typ mens smärtor som kommer och går, huvudvärk som gör mig galen, och en värk i kroppen så jag känner mig som en 90åring..
    Så jag kommer inte någonstans för att köpa något test :(

  • God Is A Girl

    Jenn, Hur sen är den då? Kan u inte vänta hur länge som helst förstår du väl

    Cilota, Allt väl?


    Que sera sera.
  • Cilota
    jenn - men du har väl en make som kan köpa ett test? GIAG - det är bara bra. Mycket skolarbete så här i slutet Hur är det själv?
    ♦ Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise ♦
  • jenn06

    God is a girl- hade räknat ut bim till den 19/5, men jag vet att äl blev sen så jag vet inte om datum stämmer..
    Nej, ja skulle vilja testa men eftersom det är mannen som måste åka och köpa så tycker han att vi kan vänta eftersom den varit sen förut..(hatar att vara sjuk)

  • God Is A Girl

    Jenn, men äschan då.. tvinga honom att köpa Gråt en skvätt så kanske han lägger sig snabbare?

    Colita, Skönt att höra Jo det är väl så men snart är det slut för den här terminen iaf
    Jodå bara bra med mig. Skulle helst hoppa över mornarna men annars prima Får äntligen byta till tabletter istället för sprutor som jag har gråtit mig supersvullen för i en veckas tid.


    Que sera sera.
  • Cilota
    jenn - beställ på gravtest.se idag så kommer testet i övermorgon
    ♦ Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise ♦
  • jenn06

    cilota- nej han vill vänta eftersom mensen varit sen tidigare, men jag får nog ta till tjurigheten :)

    Giag- Jo, jag får nog göra det men han jobbar till 17 :(

  • Cilota
    GIAG - men varför fick du inte tabletter från dag 1?

    Vad ska du göra nu när skolan är slut? Jobba, sommarplugga eller sitta och vicka på tårna?
    ♦ Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise ♦
  • God Is A Girl

    Jenn, Ja gör det Ring honom på jobbet så han kan köpa på vägen hem Skrattande


    Que sera sera.
Svar på tråden Del 3: Vi som började utredning i okt /nov -06.