• Peand

    Blivande USKor kämpar vidare - part III

     Glad Hejsan Glad  


     

    Här är vi ett gäng glada blivande undersköterskor, och även några som redan får titulera sig som det....


     

    Tillsammans stöttar och peppar vi varandra när motivationen tryter, vi gläds åt andras framgångar och hjälps åt när vi letar information. Vi finns här och stöttar när vi sliter våra hår i förtvivlan för att kroppens funktioner ska bankas in, när vi ska lära oss skillnaden mellan SoL och HSL, eller när vi inte förstår varför vi ska lära oss att göra en skarvsladd Fundersam


     Kort sagt finns vi här för varandra när vi kämpar på med våra studier


     Några av oss är precis i början och kommit så långt att de funderar på att börja läsa, andra har nyligen börjat, några är halvvägs och andra kämpar på sluttampen. Vissa är mammalediga och lagt böckerna på hyllan ett tag och andra pluggar så att pennorna glöder.

    Ja, detta är vi, de blivande super USKorna Skrattande
    Välkommna till oss!

     Glad Glad   Glad Glad

    Tidigare trådar:
    Part I - www.familjeliv.se/Forum-5-70/m13154498.html
    Part II - www.familjeliv.se/Forum-5-70/m16034044.html
  • Svar på tråden Blivande USKor kämpar vidare - part III
  • Peand

    MammaOsa - Välkommen till oss  Och grattis till bebben....

    Ida - Vilken skön start på sommarjobbet Glad Njut av din lediga dag idag....


    Idag ska de sista psykologiuppgiften bli klar och förhoppningvis även att jag hinner ändra det jag ska göra på första vårdpedagogiksuppgiften. Men vi får se, en sak i taget.....


    Men hela denna dag är vig åt pluggandet. Känns nästan lite skönt.

  • bubbli

    vad bra att jag hittade hit till den här tråden när jag bara har en vecka kvar av utbildningen..
    jag hade ju antagligen haft nytta av er!

  • FamiljenPeura

    Hej hej på er....

    Nu börjar jag med etiko livsfrågor Hmmmm vart inte jätte tänd på kursen men men... NU KÖR JAG!

  • Peand

    MammaOsa - jag hoppas att jag är klar runt jul eller i början av nästa år. Beror på hur det går och hur mycket jag vill läsa.

    bubbli - beklagar, eller vad man nu ska säga Skrattande Men grattis till att snart vara klar.

    Familjen Peura - Den kursen fixar du, men det är mycket "flum" i min ögon. Inte så mycket rätt och fel. Massa egna tankar och funderingar.
    Fråga om det är något Flört

  • FamiljenPeura

    Peand Hmm märkte det när jag gick igenom kursen! hehe japp ska vara klar om en vecka har jag bestämmt... hehe Här sätter vi ribban högt! VILL BLI KLAR!

  • Peand

    Familjen Peura - Ska du vara klar med kursen om en vecka? Eller har jag fattat helt fel? Låter mastigt i såfall....

  • FamiljenPeura

    Peand- Jajjemänn Här ligger vi inte på latsidan inte ! Vill vara ledig två veckor o sedan ta medicinsk grundkurs! Tar inget sommarlov Vill bara bli klar....

  • Peand

    Familjen Peura - jaha, nä det är då verkligen inte att lata sig Skrattande
    Vet inte vad du har för uppgifter på Etiken men våra kurs var beräknad till 5 veckor heltid. Men det kanske man kan klara av på en vecka om man ger sig den på det. Och det är ju trots allt 24 timmar på ett dygn Skrattande

Svar på tråden Blivande USKor kämpar vidare - part III