• Anonym (glappet!)

    stor i snippan?

    Vill börja att säga att jag är helt normal och inga perversa läggningar men jag måste få fråga en sak för jag mår dåligt av detta. Jag är 26 år och har ej fött barn.

    2 st killar (som jag varit ihop med) har bekräfatt att jag är rätt stor där nere, jag frågade eftersom en kille jag strulat med en gång, sa det några gånger efter på fyllan. Efter det har jag mått jättedåligt och njuter inget vid sex...ligger bara och kniper och hoppas att min sambo har det skönt. Nu undrar jag:

    1. Om jag tar upp ett finger så känner jag ju "väggarna" under och över på fingret men jag kan flytta fingret i sidled säkert 1 cm. Tycker nästan jag kan flytta det ännu mer längre upp. Hur har ni det??? Är det så för er också?

    2 Om jag kniper så känner jag det lite grann runt fingret just nere i mynningen men inget längre upp. Har ni det så med? Är det bara muskler där nere?

    3. Att föra in 1 finger i mig är liksom inga problem, liksom bara att sätta in det. Är det normalt, ska det liksom inte vara lite motstånd? Vid 2 är det ju motstånd och tre är ju svårt! Men liksom hur ska det va?? Hur har ni??

    4 När vi har sex kan det kännas ganska tajt precis i början men sedan känns det bara större...har kanske med blöthet att göra också...men hur har ni??

    Förlåt om jag låter helt konstig men hur ska man som tjej veta hur andra har det...killar kan ju titta...Jag vet att alla är olika...men det är inte kul att ha fått veta detta av 3 st och jag mår skit!
    Jag blir glad om ni vågar dela med er lite om hur ni är där nere...

  • Svar på tråden stor i snippan?
  • Elinore

    det e nog bara dina killar som har haft en liten k*k !!!

    Du låter ju helt normal!!!

  • Familjen P

    Det finns muskler även ovanför den nedersta. Jag kan flytta fingret åt sidorna, upplever det inte svårt att få in 2-3 fingrar. Känns vidare ju våtare jag är. Min man klagar inte och vi har haft bra samtal om detta då min stora skräck är att vara glapp. Tränar musklerna lite varje dag. Vad tycker din sambo?

  • Sommartjejen08

    Du har nog bara haft oturen att träffa puckade killar! Visst har blötheten med det att göra. Men för att du ska verka "slapp" så ska nog de har en väääldigt lite snopp Som du säger... 3 fingrar tar emot lite ibörjan...jämför 3 fingrar m en snopp... då blir den allt bra liten...Så dessa killar var bara dumma. Tänk inte på det. Du låter helt normal!!

  • Anonym (glappet!)

    Min sambo är ju världens sötaste. Han säger att i början känns det tajt men sedan blir det ju lite större...och blötare...men han säger att han inte bryr sig ett dyfft osv och att det är skönt. Men om han hade minipenis och jag inte kände nåt så hade jag ju dragit en vit lögn om att visst den är liten men det är jätteskönt, vilket de också kan vara iofs. Vad jag menar är att jag tror han är snäll för han vill ju inte såra mig...

    Men känner ni inte heller "väggarna" på sidorna förräns ni flyttar fingret åt ena sidan? Vill bara veta om det är "normalt" *suck*

  • engdahl

    De där killarna verkar ju dumma i huvudet och elaka och omogna och oerfarna. De vet troligen inget alls om en kvinnas kön och hur det ska kännas. Dessutom säger man inte så till en kvinna: detta är lika känsligt skulle jag tro som att säga att en kille har för liten kuk, vilket dessa killar måste ha haft...

    Själv har jag ingen bamsekuk tyvärr , men jag upplever inte alls att min fru är stor, trots att hon fött flera barn. Jag är helt säker på att du, som inte fött barn, är precis lagom trång.

    Att kunna föra in ett finger utan problem är som ska det vara. Och tre fingrar ska ta emot! En fitta är ju väldigt anpassningsbar och kan ta emot olika kukstorlekar och om en kille har större kuk än en pekfinger så borde allt vara ok...


    Jag tycker att du ska sluta oroa dig, du har en fin fitta som din kille säkerligen njuter av. Kanske blir du väldigt våt och det är därför de där killarna kommenterade dig, men i så fall ytterligare ett exempel på att de inte vet så mycket. De ska vara glada över att få en kvinna som blir blöt när hon blir kåt.

    Min fru är väl "inoljad" i musen när hon är kåt, men när jag var yngre träffade jag en kvinna som var mycket mer torr och det var inte alls skönt. Hur jag än slickade och smekte henne så blev hon inte särskilt våt och det var rätt oskönt faktiskt. Vi var tvungna att ofta använda glidmedel vid vanliga knull och det var ganska tråkigt.

    Jag tycker att du ska vara stolt över dig själv och din kropp och framför allt din fitta. Varje fitta är unik och underbar och det borde varje man lära sig: att man ska vara tacksam för varje gång man får komma in i härligheten.
    För alla som läst trådar här på FL vet är det inget givet att ens fru, sambo eller flickvän ska sära på benen bara för att mannen vill komma till.

  • Anonym (glappet!)

    vaddå upprörande? Gjorde det när jag var liten och nu ville jag inte skriva f i t t a. Kunde väl skrivit underliv men herregud det är ju inte det som det här handlar om!

  • Anonym
    Anonym (glappet!) skrev 2007-06-06 11:09:26 följande:
    vaddå upprörande? Gjorde det när jag var liten och nu ville jag inte skriva f i t t a. Kunde väl skrivit underliv men herregud det är ju inte det som det här handlar om!
    Håller med! Jiisus.... det var inte det frågan handlade om!
  • cruZZe

    Kvinnors kön likväl som mäns varierar i storlek. Dock är kvinnors musar inte lika varierande i storlek. Testa köpa smartballs och använd.

  • Anonym (undrar)

    Gammal tråd men jag undrar samma, är precis som ts beskriver och tror att jag kanske uppfattas som slapp:/ 

  • Anonym (Gaaah!)
    Anonym (undrar) skrev 2017-03-29 14:53:46 följande:

    Gammal tråd men jag undrar samma, är precis som ts beskriver och tror att jag kanske uppfattas som slapp:/ 


    Död åt nekrofiler!
  • Anonym (man)
    Anonym (glappet!) skrev 2007-06-06 10:02:56 följande:

    Min sambo är ju världens sötaste. Han säger att i början känns det tajt men sedan blir det ju lite större...och blötare...men han säger att han inte bryr sig ett dyfft osv och att det är skönt. Men om han hade minipenis och jag inte kände nåt så hade jag ju dragit en vit lögn om att visst den är liten men det är jätteskönt, vilket de också kan vara iofs. Vad jag menar är att jag tror han är snäll för han vill ju inte såra mig...

    Men känner ni inte heller "väggarna" på sidorna förräns ni flyttar fingret åt ena sidan? Vill bara veta om det är "normalt" *suck*


    Det är normalt, i början känns det alltid tajtare, sen blir det slappare, fittan är ju flexibel, det är meningen att den ska anpassa sig. Dessutom är kuken torr när man för in den första gången, dvs mer friktion, efter några juck blir den lika blöt som fittan den är i, dvs mindre friktion. Sluta noja du är helt normal, det är killarna som förmodligen var klent utrustade och skyller sina komplex på dig.
  • Smurre

    Hej du behöver inte oroa dig att du skulle vara för slapp eller stor.
    Ta och njut i stället.

Svar på tråden stor i snippan?