• Kajsan

    Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!

    Här är fortsättningen på årets adventskalendertråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m27188157.html

    Här tipsar vi varandra om mellandagsreor på nätet, vart kan man fynda? Och vad fyndar vi?
    Hjälp till att fylla på listan!

    www.litenbutik.se ( 23 dec )
    www.eleraff.se ( 26 dec kl 11.00 )
    smallkids.jetshop.se/ ( 26 dec )

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-24 21:49:49:
    www.minidani.se
    www.freshmilk.se
    www.lindex.se
    www.dunnis.se
    www.theaskladkammare.se
    kidzshop.jetshop.se/default.aspx
    www.mylittlestar.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-25 19:50:05:
    www.wiell.com
    www.babyshop.se
    www.1klass.se
    www.sheilastore.se/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 12:15:13:
    www.kameleontdesign.se/
    www.sessanosus.se/butik/
    www.ajabajakids.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-30 15:29:11:
    www.elvasmatroll.se
    www.smatting.se
    www.happylina.se
    www.gangstar.se ( 1 jan )
    www.tuffatilda.se/
    www.funkybaby.se
    www.mellmine.se/shop/catalog/index.php
    www.hagabohag.se ( till 30/12 )
    www.babykompaniet.se/index.php
    www.inneonline.se/
    www.dekorlandet.se/
    www.laredoute.se/
    www.cerock.se/
    www.brandos.se
    www.trendybaby.se/ ( 1 jan )
    www.dobidobi.se/
    www.barnlycka.se/
    www.minirodini.se
    sweetfunky.jetshop.se/

  • Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!
  • leson76
    Buttelina skrev 2008-01-29 16:00:09 följande:
    måste bara säga att dom är JÄTTEgulliga på villervalla först fanns inte två av de 8 sakerna jag beställt på lager så jag ringde dit så de fixade storleken större till mig. sen hade jag totalt missat att att det gällde ALLA utgående färger, även det som inte var nedsatt ( tex body med bruna stjärnor) så jag hade tagit 5 varor istället för 6. och då hade hon dragit 50% på den varan istället! snällt tycker jag!!!
    Ok, bättre att ringa dem än maila då. Får hoppas att jag ändrar mig efter samtalet. Jag frågade dem vad som fanns kvar i de storlekar jag önskade men har inte hört något mer sen.
  • summertime123

    ang villervalla, dom ÄNDRADE infon på hemsidan IMORSE.... det stod endast att 2 för 1 gäller för utgående färger. kommer ihåg d för jag gick in o läste innan jag la mig för jag trodde att jag hade missförstått. sen så skickar hon ett mail & jag kollar hemsidan igen o VIPS så har ny info kommit upp.... sådär gör man INTE.

    dom får stå för sina misstag o sälja kläderna för d priset som skulle va först. varför ska vi helt plötsligt betala fullt pris för ett plagg som d står att d e rea på. nääää jag är INTE imponerad!!!

  • Kajsan
    summertime123 skrev 2008-01-29 18:14:02 följande:
    ang villervalla, dom ÄNDRADE infon på hemsidan IMORSE.... det stod endast att 2 för 1 gäller för utgående färger. kommer ihåg d för jag gick in o läste innan jag la mig för jag trodde att jag hade missförstått. sen så skickar hon ett mail & jag kollar hemsidan igen o VIPS så har ny info kommit upp.... sådär gör man INTE. dom får stå för sina misstag o sälja kläderna för d priset som skulle va först. varför ska vi helt plötsligt betala fullt pris för ett plagg som d står att d e rea på. nääää jag är INTE imponerad!!!
    Nä, det som står när man beställer måste ju gälla! Jag tycker ni som drabbats måste skriva och ifrågasätta! De kan ju inte ljuga er rakt upp i ansiktet?
    Villervalla är väl förövrigt ganska kända för att vara dåliga på att sköta sin hemsida?
    Var det inte i våras som det tog ett halvår för dem att visa sina nyheter ?
  • Aannaa
    leson76 skrev 2008-01-29 15:24:01 följande:
    förresten tror jag att jag läst att kvaliten på deras bomullskläder varit sådär. tappar form, blir blekt och noppigt redan efter någon tvätt.
    Det stämmer dock INTE! Det är kanonkvalité på kläderna!!! Likt Po.P i kvalitén.
    Emilia är mitt allt ♥
  • thj

    Måste även jag inputta attVillervallas kläder har en underbar kvalite
    Tål att tvättas gång på gång samma fina passform och färgen håller bra den med..

    Synd att ni är besvikna på dem ,Hanna är en super go tjej ring henne

    De ordrar ni lagt som erbjudande måste ju gälla nu också

    Kramiz

    Vad tycker ni tjejer om Metoo??

  • leson76
    Aannaa skrev 2008-01-29 18:46:01 följande:
    Det stämmer dock INTE! Det är kanonkvalité på kläderna!!! Likt Po.P i kvalitén.
    Vad bra för de är mycket fina. Läste i en tråd här på familjeliv att något års kollektion hade varit av dålig kvalitet men det kan ju varit för några år sedan.
  • leson76

    Ja just det, mellandagsrea på nätet. H&M har grm rea på sin hemsida. Halva reapriset. Ett plagg kostar typ 25 kr. Rabattkod 8002. Tyvärr hade de inte mycket av det jag ville ha kvar :( Kanske fyller på !?

Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!