• Anonym

    Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

    Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

    Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

    Detta är fortsättningstråd för ...

    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (en till)

    Vilket får mig att tänka på mitt personbästa när jag på en semester ihop med en vännina i 14 års åldern låg och smygonanerade ovanför henne i våningssängen. Plötsligt reste hon sig upp och såg vad jag höll på med, mega pinsamt, men jag hann med 18 orgasmer innan hon avbröt mig :)

  • Anonym (moraltant)

    Haha,18 orgasmer är inte möjligt,det är väl "efterdyningarna " ni menar? 14 år och 18 orgasmer? Skulle inte tro det.

  • Anonym (23)

    Att gnida min fi**a med en annan tjej`s fi**ta tills att det går för bägge..

  • W W

    Anonym (moraltant) skrev 2008-02-18 13:20:27 följande:


    Haha,18 orgasmer är inte möjligt,det är väl "efterdyningarna " ni menar? 14 år och 18 orgasmer? Skulle inte tro det.
    kan väl mycket väl vara sant.. har man lätt för att komma så är det inte alls en omöjlighet
  • Anonym (en till)

    Anonym (moraltant) skrev 2008-02-18 13:20:27 följande:


    Haha,18 orgasmer är inte möjligt,det är väl "efterdyningarna " ni menar? 14 år och 18 orgasmer? Skulle inte tro det.
    Ledsen att göra dig besviken men det ÄR möjligt. Det tog ca 1,5 timme och jag fortsatte bara gnida tills jag red in i nästa orgasm.Om och om igen.
  • Anonym (Kåtman)

    Fan nu har jag nästan läst igenom hela den här tråden och satan va kåt jag är nu då! :P
    Trist att man är på jobbet och inte ens törs ställa sig upp och gå på toa... :P

    Annars fantiserar jag om en till kille i sängen med min fru. Vi sätter på henne och jag blir vrålkåt av att tänka på att se en annan hård kåt kuk...

  • Anonym (Kåtman)

    Fan nu har jag nästan läst igenom hela den här tråden och satan va kåt jag är nu då! :P
    Trist att man är på jobbet och inte ens törs ställa sig upp och gå på toa... :P

    Annars fantiserar jag om en till kille i sängen med min fru. Vi sätter på henne och jag blir vrålkåt av att tänka på att se en annan hård kåt kuk...

  • Anonym (hmm)

    En av de saker jag fantiserar mest om är att få se på när andra har sex och där kvinnan är undergiven. Killen ska lysnna och följa mina instruktioner helt och ingen av dem får säga emot mig.

    Fantiserar också mycket om att ha en trekant med en kille och en annan tjej där killen bara ägnar uppmärksamheten till mig medans jag tillfredsställer kvinnan.

  • LivingEasy

    Anonym (sköningen) skrev 2008-02-17 16:39:05 följande:


    Jag tänder på män som är äldre än mig, hihi är 19 o har vart med några i 30års åldern. Gillar verkligen äldre, det känns liksom lite förbjudet :P
    För oss killar i 30 årsåldern är det samma!
    Fast mer som att man är på samma sexuella nivå.

    dock måste jag säga att mammorna här i min ålder gör mig avis på deras män.. Flerkanter, leksaker, snygga underkläder...
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två