• Gullfina

    Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

    I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

    Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-24 16:33
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 6

    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • Hjorthan

    God kväll!

    Aj, aj, aj vad jag har ont i mina höfter! Det blir nog till att ta några dagars vila från promenerandet nu. Vi gick till grannbyn och tillbaka i förmiddags, c:a 9 km, och sen har det tagit stopp känns det som. Har inte fått gjort något vettigt alls sen idag. Bara lagat mat, diskat och tvättat. Det vanliga köret alltså. Känner mig lite pirrig inför jobbstarten i morgon. Jag har ju faktiskt varit ifrån min arbetsplats i nästan 2 månader. Har missat massor känns det som. Det ska bli skönt att komma igång igen och få tillbaka rutinerna.


  • nublu

    Hjorthan: Jisses vad ni är duktiga! Jag har sorterat grejer hela dagen och inte mycket mer känns det som.

    Maken dissade min fyratusenkronors Ikeagarderob och ville hellre ha ett gammalt linneskåp som garderob sa han. Tur att jag hittade ett förra veckan på Blocket och mailade om det fanns kvar och det gjorde det! *lycka*

  • nublu

    Lotta: Det komiska är ju att det var hans idé! Jag hade tänkt nya piffigt inredda garderober med utdragbara byxhängare osv. Men ett skåp är ju ett skåp liksom. Och typ 3200 spänn billigare.

  • Hjorthan
    nublu skrev 2008-01-20 17:46:57 följande:
    Lotta: Det komiska är ju att det var hans idé! Jag hade tänkt nya piffigt inredda garderober med utdragbara byxhängare osv. Men ett skåp är ju ett skåp liksom. Och typ 3200 spänn billigare.
    Härligt! Pengar över till annat!
  • jerka79
    nublu skrev 2008-01-20 16:39:38 följande:
    Jerka: Jag vet faktiskt en ÅF som säljer Ib. Ryktet säger att det ska vara just sådana krokar på ingång också. Det trista med Ib är att de aldrig lämnar något leveransbesked öht.
    OKFlört Vad glad jag blir om ryktet stämmer!!!! Tur att det finns lite ÅF med smakSkrattande Är mitt uppe med slutfinishen i hallen så dom skulle lixom vara pricken över i:et.......Undra om IB tänker leverera inom en månad iaf?Flört Jaja den som väntar på nåt gott....
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.