• Gullfina

    Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

    I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

    Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-24 16:33
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 6

    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • nublu

    God morgon Libero! Du hade kunnat få vårt piano! Någon annan här i tråden som vill adoptera ett piano?

  • Mettan69

    God morgon flickor.
     
    MiaMariah: Jag tycker personligen att du har ett jättefint hem och du får ju mycket beröm för det också. Men man får räkna med att alla inte gillar ens stil. Och lägger man ut bilder på sitt hem på internet så får man nog tyvärr vara beredd på att det finns gott om rötägg som inte har något hyft. I stället för att skriva att de inte gilla det så gillar de att vara riktigt negativa. Men det får man ignorera och bara suga åt sig det positiva.

    Nublu & Musli. Sluta inte vara ärliga. Ber jag om smakråd så vill inte jag ha en massa dunk i ryggen och att alla säger att det är sååå fint om ni inte menar det. Vill ju verkligen veta vad ni tycker och här inne så har jag aldrig upplevt att någon blivit otrevlig utan svarat rakt och ärligt. Fortsätt med det.

    Hjorthan: Så kul att skåpet kommit hem. Väntar ivrig på att få se det vitt. Tycker du gör rätt som sparar glaset speciellt med tanke på dina speglar. Kommer ju ta upp varandra jättebra.

  • dansdotter

    godmorgon på er alla. Idag ska jag ner på stan o se om jag hittar nått kul. Alltid brukar det följa med nått hihi. Ha en bra dag. kram

  • Jenniesmamma
    Jenniesmamma skrev 2008-02-04 22:03:36 följande:
    Hej hej!Kikar in lite så här på måndags kvällen,och undrar om det är nån här inne som ev har byggt en sänggavel med pärlspont,och kanske har en bild på den?Mvh Jeanette
    citerar mig själv
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • zandrisen

    Godmorning girls!
    Nu verkar det faktiskt som mina köksmöbler ÄR på väg, fick ett fraktsedelnummer igår, och idag har jag varit i kontakt med Schenker, och de kunde se att det faktiskt var en frakt bokad till mig, som skulle hämtas idag


    Jenniesmamma skrev 2008-02-05 10:16:18 följande:
    citerar mig själv
    Jag har sett en som var byggd av sån där pärlspåntskiva, ganska enkel konstruktion och snygg! Kommer inte ihåg var/hos vem jag såg det dock...

    Musli och Nublu, håller fullt och fast med Mettan, vill inte heller ha en massa ryggdunk för saker som ni anser är anskrämliga! Jag räknar dessutom med att få uttrycka min åsikt om andras saker
  • nublu

    Zandrisen:Grattis till att köksmöblerna är på G!

    Själv är jag hemma med sjuk Gustav idag igen. Stackarn hade 40 grader igår. Bild på matt sjukling finns i bloggen.

  • Mettan69
    nublu skrev 2008-02-05 10:39:31 följande:
    Zandrisen:Grattis till att köksmöblerna är på G!Själv är jag hemma med sjuk Gustav idag igen. Stackarn hade 40 grader igår. Bild på matt sjukling finns i bloggen.
    Där var han inte tuffer den lille sjuklingen. Skönt att han är bättre i dag.

    Zandrisen: Spännande att köksmöblerna är på väg. Vi förväntar oss kort så länge som vi fått vänta..hihi

    Gullfina: Fångar både det ena och andra och skickar tillbaka lika många till dig.
  • jockesfru

    Kolla tradera, finns en del som säljer väggord där.


    Karin1985 skrev 2008-02-05 00:28:48 följande:
    Skriver ni era väggord på fri hand?? Eller finns det mallar som man kan köpa?? Har precis öppnat mina blö för lantligt och shabby- Det är så kul!!!! Allt som haft en trökig träfärg här hemma är nu underbart vitt
    Ludvigs mamma
  • Tårtsmulan77
    Hallå hallå alla vänner KyssÄr och hälsar på hos föräldrarna och passar på och kikar in och säger hej och att jag saknar er alla.
    Förhoppningsvis är jag snart tillbaka.
    Puss och kram på er allihop Kyss
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.