• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • pylle

    jag har börjat på men en lo med mitt stellas kit, men är bra sugen på att beställa hem fler. Tävlingen håller ju på ända till 20/4 så man har ju gått om tid

  • loveya

    Hej på er brudar!!

    Jag är såååå glad för jag har kommit igång att scrappa igen! Har redan gjort 17 LO:s bara i år tjohooo va roligt! Visserligen inte mina bästa verk då många av dem inte är högprio utseendemässigt men ändå, det är så kul.

    Hur har ni haft det över jul o allt då? Här var det rätt lugnt och mycket tv-tittande.

    Glossa gärna o risa o rosa mina lo:s:
    ninnisplace.blogspot.com/

    PS, jag har varit lite seg på att läsa klart sista scrapbooking-tidningen. Elle, den blev liggande längst ner i en hög. Hur somhelst så undrar jag om nån av här var med på den scrappingen i göteborg som var publicerad?

    Jag kommer aldrig iväg....

  • Jen 82

    Nu har jag varit och kikat runt i lite bloggar - sett massor av fint!

    Funderar på vilket paket från Stellas jag ska köpa, blir kanske 2 st iaf...

    Bloggen är uppdaterad!

  • Tjej 83
    pylle skrev 2008-01-15 21:22:12 följande:
    jag har börjat på men en lo med mitt stellas kit, men är bra sugen på att beställa hem fler. Tävlingen håller ju på ända till 20/4 så man har ju gått om tid
    vaa så länge? ja då kanske ja med kan va med.

    trodde de va till typ sista feb, o fundera på om man hade råd. men så då, då kanske man kan... bra

    ska kika i andra tråden om vad ni sa ni hade för kit o hur de såg ut..
Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket