• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • Amelié77

    Åååh, kan man spara varukorgen? Det är ju superbra! F-n att jag inte loggade in då
    Nåja, kanske jag gör ett nytt försök ikväll om jag hinner.


    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Me2

    Någon som vet var man kan hitta en "sammafattning av 2007" ?
    Det brukar juh alltid finnas i tidningarna vid nyår, det här hände 2007.....
    Har sökt på allt möjligt jag kan tänka mig, aftonbladet, expressen och googlat alla möjliga fraser, men får bara upp folks bloggar om vad som hände dem under 2007
    Så irriterad att jag inte tänkte på det tidigare...

  • Scrapmom

    Vår post har inte kommit än, men jag har tjuvkikat på Scrappiz. Tyckte de var fina, men inte så fina som jag hade hoppats. Man blir lite bortskämd av att Marie alltid gör UNDERBARA stämplar.


  • Fnyz

    jaaa hänglarna är här

    men på pappret där det är bilder på de hänglar som är med saknas det en iaf för mig. det är en extra stämpel med på själva gummiplattan

  • catnap

    Hello ladies... Länge sedan jag kikade in här. Har läst ikapp lite grand- men orkar inte med allt. Satt och surfade runt lite och hittade en del nya Autumn leaves-stämplar jag bara måååste ha! visst är de fina?? Om ni inte redan sett dem förstås? Jag har en av dem. Men vill ha fleeer.

    www.creativityinc.com/&m=taxonomy_menu

    www.creativityinc.com/&m=taxonomy_menu

    www.creativityinc.com/&m=taxonomy_menu

  • Scrapmom
    catnap skrev 2008-01-30 13:14:58 följande:
    Hello ladies... Länge sedan jag kikade in här. Har läst ikapp lite grand- men orkar inte med allt. Satt och surfade runt lite och hittade en del nya Autumn leaves-stämplar jag bara måååste ha! visst är de fina?? Om ni inte redan sett dem förstås? Jag har en av dem. Men vill ha fleeer. www.creativityinc.com/www.creativityinc.com/www.creativityinc.com/
    Sorry Fräs, me don´t like En del var klart snygga, men inte så att jag skulle köpa ett helt ark...
Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket