• Snorky

    Rabattkodstråden

    Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

    Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

    (Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

    Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

  • Svar på tråden Rabattkodstråden
  • ThereseK

    hihi, va jag som va me o strula till det..
    Det finns 3 för 2 på reafliken, så då tänkte ju jag tt då blir det ju en gratis, åsså 2 för 1 på den så skulle det alltså ha blivit 2 plagg gratis.. men det funka inte, va så jag mena =)

  • mira

    om man tar ett "t3b2" plagg som är reat är det väl ändå reapriset som gäller... så har det varit för mig. dvs man kan ta två såna reade plagg och betala för ett...

  • Hallontårta

    Ah, då fattar jag


    Snorky skrev 2008-07-19 11:04:52 följande:
    du missuppfattade nog vad jag skrev... det är INTE rea på nya t3b2-sortimentet, som någon innan trodde. De trodde det både var rea och sen t2b1. Men däremot så funkar t2b1 på t3b2-sortimentet, så det blir billigare hur som helst...
    H&M har också ta ett betala för två på reade barnkläder. Dock hade de inte alls mkt kvar här så den kanske har varit ett tag.
  • Hallontårta

    Men nu är jag väl alldeles dum i huvudet. Ta två betala för en menar jag givetvis. ;>


    Hallontårta skrev 2008-07-19 14:48:53 följande:
    Ah, då fattar jag
    H&M har också ta ett betala för två på reade barnkläder. Dock hade de inte alls mkt kvar här så den kanske har varit ett tag.
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-19 14:49:48 följande:
    Men nu är jag väl alldeles dum i huvudet. Ta två betala för en menar jag givetvis. ;>
    haha... annars hade det inte varit så förmånligt!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    mira skrev 2008-07-19 13:42:39 följande:
    om man tar ett "t3b2" plagg som är reat är det väl ändå reapriset som gäller... så har det varit för mig. dvs man kan ta två såna reade plagg och betala för ett...
    ja, fast nu pratar vi ju om t3b2 till ord. pris. Koden för ta 2 betala för 1 på rean, går in och rabatterar även t3b2 på ord pris, så det blir ist ta 2 betala för 1 på t3b2-sortimentet!! Så där kan man spara lite!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    ThereseK skrev 2008-07-19 13:31:46 följande:
    hihi, va jag som va me o strula till det..Det finns 3 för 2 på reafliken, så då tänkte ju jag tt då blir det ju en gratis, åsså 2 för 1 på den så skulle det alltså ha blivit 2 plagg gratis.. men det funka inte, va så jag mena =)
    nja, det lät för bra för att vara sant! Man kunde ju önska att det var så... vi får nöja oss med halva priset
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Constelacion

    Så var man på hm idag och fynda lite. 2par jeans och 2tröjor till sonen.
    men där ville de inte vara snälle, jeansen kostade 98kr/st och tröjorna 49kr/st så jag ville fårståss betala 150kr för det, eftersom det var ta 2 betala 1. men hon ville att jag skkulle betala 200kr etfersom tröjorna var billigast. men då sa jag, ja men då delar jag upp å betalar 2ggr isstället då. först jeansen så jag fick dem för 98kr och sen tröjorna så jag fick dem för 49,5. tror hon blev lite sur faktist. men det är väl mitt val. på det var lindex bättre, de kollade igenom alla plagg och la dem som kostade lika mycket tilslammans så man fick ett gratis och ett att betala för..
    men fyndat blev d ändå :P

Svar på tråden Rabattkodstråden