• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • Strutin

    annamanna: Ja tänkt aldri så långt! Sko ju ha vari kul ti kom å si butiken!!

    Imårån far vi ti läkare...an verkar ha öronvärk...å högre feber hadd an åxå!! Om an har feber imårån å så då ere 5:e daan...tycker no att de e lite väl för Aaron...an e ganska hängig nu...å vill int äta! Hoppas att de int e nå allvarligare!!

  • Strutin

    *Picknick to 12.6 KL 15

    mjauen
    lilja76
    Millami
    Devania
    Strutin

  • Lindilididda

    Vi kan inte komma den 12.6, men vi kommer på nästa picknick istället...

    Strutin: hoppas Aaron blir frisk snart!! *skickar en kram*
    Ha ni kommi undefund med vårdplats till hösten ännu?

  • mariem

    oj vilken tung dag vi har haft idag... eller, inte vi utan Noel, han har rikigt fått kämpa för varje andetag, vi satt på trappan i kylan på morgonnatten och sen har vi tillbringat ganska långa stunder i vessan med duschen på för att få varm ånga, för att få lättare med andningen. Vi for efter mer spira också men jag begärde att få en annan sort den här gången. Den funkade bättre och nu har han tack och lov kunnat andas bättre. Var just efter lite mer medicin från apoteket så vi kan ge honom att andas in i natt också om det behövs.

    Just nu är det skönt att jag har hunnit få en del erfarenhet av kruppbarn, annars skulle jag nog ha blivit smått panikslagen idag!

    Picknick låter kul, vi kommer också om vi bara kan men jag lägger inte mig på listan riktigt än.

  • Samaste

    Vi kan tyvärr inte heller komma den 12e den tiden, men det kommer kanske flera chanser! Skulle vara kul att se vem det är man pratar med

  • iolanthe

    Lägger till mig på listan då vi inte har nåt annat. Vet inte om vi hinner till 15, men ni är väl där några timmar.

    *Picknick to 12.6 KL 15

    mjauen
    lilja76
    Millami
    Devania
    Strutin
    iolanthe

  • Zarah Zofie

    Usch mariem. ge Noel en styrkekram från mig. Men vårt krupp-äventyr i färskt minne så ryser jag när jag tänker på er. Usch!!


    Änglapojken Linus 8-00, Emilia 9-02, Hannes 4-07
  • annamanna

    hoppas både aaron å noel blir friska snart! Inte skoj när våra små e sjuka.

    Har badat båda pojkarna idag, och Vincent blev sååååå trött så han somna nästan i badkaret! Storebror fick mysa lite i soffan me mej innan han gick å sova, å han ville gå självmant å sova idag.. Tror det var nåt konstigt i vattnet!

  • Catsy

    Mariem: Usch vad hemskt med andningsbesvären.... Hoppas Noel kryar på sig snabbt!

    Annamanna: Vi köpte också Babysense andningslarmet via nätet. Kostade runt 200 e. (Borde vara billigare att beställa från Sverige?!?) Larmet har funkat bra och aldrig fellarmat. Vi använder det också ännu....

    Vi kommer också med på picknicken, som det ser ut nu.

    *Picknick to 12.6 KL 15

    mjauen
    lilja76
    Millami
    Devania
    Strutin
    iolanthe
    Catsy

  • merix

    Det med att flytta till finland har ofta kommit upp till diskution. Men det är så mycket som skall passa in. Karln vill inte åka före han vet vad han skulle kunna jobba med och så borde vi göra det nu medans barnen är små och inte har börjat skolan. Kanske vi borde skriva ett bra VC och börja skicka runt lite.

    Usch nu börjar jag längta hem när jag tänker på att flytta dit. I går när jag jobbade tittade jag på alla bilder från våra resor till Finland. Fick sån hemlängtan då.

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9