• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Songs from the wood

    Jag var på Gekås i fredag. Massa nya barnsaker. Frågan om babysitter kommer ju upp ofta, och de hade en ny typ av babysitter, forfarande Babyboommärket, men den verkade lite styvade i tyget, eller med vadd i. Sedan fanns även en Fisher price-babysitter (399 kr?). Det fanns jättemånga fina bodys i lite roligare färger.

    Jag köpte grejer till min 4 månaders gamla killen. Ska lägga ut lite bilder i bloggen imorgon och länka dit ifall nån är nyfiken.

    Dancing Sunrise: Finns en åkpåse med lammfäll i för 649 (?), men de var slut tyvärr i fredags. Vi köpte en annan jättefin vinteråkpåse för 199 kronor.

  • Songs from the wood

    Nån frågade om LUNDBY DOCKSKÅP SMÅLAND. Minns ej exakt, men reagerade på att det var billigt. 299 el nåt sånt kanske???

  • Songs from the wood

    Ett tips till er som har bebisar och tänkt lägga ut mycket pengar på en barnvagnsskylt. Köp i Ullared istället. Fanns för 25 spänn i fredags!!! Man klistrar ihop sin egen text. 70 tecken ingår i förpackningen.

  • Liten familj
    blekinge skrev 2008-09-06 20:34:45 följande:
    Jag är på jakt efter spjälskydd som är lite extra högt och stadigare än tex IKEAs. Finns det i Ullared?
    Jag köpte mitt på Coop istället. Det var extra högt och riktigt stabilt!Kostade 200:- tror jag...
  • Alialiapan

    Nån som sett vacumförvaring? Sån man kan packa t.ex. täcken i och sen suga ur med dammsugaren. Pris? Strl?

  • Tjock kulan

    Hejsan
    Hur mäter ni era barns ben? innerbens längden eller? (så ni köper rätt storlek på kläderna?)

  • Pixxi

    Ni som köpt velourbyxor på gekås, vilka storlekar fanns det?


    Tradera.... tidskrävande hobby
  • tjenixen
    Tjock kulan skrev 2008-09-07 09:12:10 följande:
    Hejsan Hur mäter ni era barns ben? innerbens längden eller? (så ni köper rätt storlek på kläderna?)
    ja, alltid innerbensmåttet mäter jag.
  • sarahl

    Finns regnskydd till tvilling vagn? juniortäcken, och vad säljer textilkompaniet för något?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8