• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MammaTillTindra

    Dancing Sunrise skrev 2008-09-08 12:08:08 följande:


    Ja, ska du också det? Bellevue: Det var paket med 50 stycken i. Jag kommer också ihåg att jag reagerade på hur billigt det var. Kanske hade de något extrapris just då.
    Ja, det ska jag.. Ska handla massor! Längtar..
    Har inte handlat någonting alls, så det ska bli roligt att äntligen få handla till bebisen =)
    Dessutom är det ju så billigt där att man sparar massor på att åka dit istället för att handla på andra ställen..
  • Dancia
    Nellie Johansson skrev 2008-09-08 14:00:39 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-09-08 12:08:08 följande: Ja, det ska jag.. Ska handla massor! Längtar..Har inte handlat någonting alls, så det ska bli roligt att äntligen få handla till bebisen =)Dessutom är det ju så billigt där att man sparar massor på att åka dit istället för att handla på andra ställen..
    Ja, här längtar man också massor!! . Ja det finns riktigt mycket bra grejjer till bebisar. Är du gravid eller har du precis fått en liten? .
  • MammaTillTindra

    Dancing Sunrise skrev 2008-09-08 14:39:48 följande:


    Ja, här längtar man också massor!! . Ja det finns riktigt mycket bra grejjer till bebisar. Är du gravid eller har du precis fått en liten? .
    Jag är gravid.. Har BF 16 januari.. *längtar*
    Hade gjort upp med mig själv att inte handla någonting innan halva graviditeten gått och det har den ju nu! Gud vad tiden går fort, förresten..
    Du då?
  • Dancia
    Nellie Johansson skrev 2008-09-08 14:49:55 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-09-08 14:39:48 följande: Jag är gravid.. Har BF 16 januari.. *längtar*Hade gjort upp med mig själv att inte handla någonting innan halva graviditeten gått och det har den ju nu! Gud vad tiden går fort, förresten..Du då?
    Ja tiden går verkligen jättefort . Jag har en son på 5 månader, han föddes den 30 Mars och det känns som att det var igår jag låg i soffan och kände på magen när han bökade runt
  • MammaTillTindra

    Dancing Sunrise skrev 2008-09-08 14:55:58 följande:


    Ja tiden går verkligen jättefort . Jag har en son på 5 månader, han föddes den 30 Mars och det känns som att det var igår jag låg i soffan och kände på magen när han bökade runt
    Jag har skrivit i din GB =)
  • Songs from the wood

    Dancing Sunrise:

    Åh, ha så kul på lördag när du åker =) Du kommer hitta massa fina grejer till Colin, tror jag iaf! Är avis, vill åka snart igen, men känner jag mig själv så dröjer det inte länge till nästa resa. Hihi.

    Tyvärr fanns bara svart just i fredags, men jag vet att det brukar finnas marinblå åkpåsar också. Tyvärr inga glada färger. Ville ha en färgglad egentligen till den svarta nya vagnen, men eftersom åkpåsarna är så sjukt billiga på Gekås nöjde jag mig med en svart. Ossian har massa färgglada filtar som åtminstone ger en liten färgklick bland allt det svarta.

  • Dancia
    Songs from the wood skrev 2008-09-08 15:04:38 följande:
    Dancing Sunrise: Åh, ha så kul på lördag när du åker =) Du kommer hitta massa fina grejer till Colin, tror jag iaf! Är avis, vill åka snart igen, men känner jag mig själv så dröjer det inte länge till nästa resa. Hihi.Tyvärr fanns bara svart just i fredags, men jag vet att det brukar finnas marinblå åkpåsar också. Tyvärr inga glada färger. Ville ha en färgglad egentligen till den svarta nya vagnen, men eftersom åkpåsarna är så sjukt billiga på Gekås nöjde jag mig med en svart. Ossian har massa färgglada filtar som åtminstone ger en liten färgklick bland allt det svarta.
    Ja det gör jag säkert

    Ok, ja det är ju lite synd, jag hade velat ha den i någon starkt grön färg eller så, har köpt en vagn med lime grön och brun. Men det går bra med en svart också, det viktigaste är ju att den är varm . Tittade på den svarta vagnen, den är jättefin och verkar jättepraktisk!
  • Mikah

    Tack för svaret?


    jelp77 skrev 2008-09-07 20:58:21 följande:
    Mikah: Resväskorna vi köpte är i typ, alltså mjuka, fanns i svart och blå och är stora. De är i märket Carlton. Det fanns en prislapp från fabriken eller så med 899 men de kostade 399!!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8