• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Tjej 83
    JoPoAnWi skrev 2008-10-08 08:49:15 följande:
    Men visst har de även de nyaste spelen!!Det har iallafall jag köpt till mina killar, fast till PS2.Hade oxå tänkt köpa NHL´09 till dom
    PS2 spelen finns det många av. men inte xbox va`?
    isånnafall har jag helt missat dem.. inte alls sett några nya av de, men får se imorn..
  • Constelacion

    lite ruschkana (stavas?!) finsn det på gekås? ngn som sett pris kanske?

  • Dame72
    villasibylla skrev 2008-10-08 09:07:49 följande:
    Hej.Är det nån som har koll på WII spelen och tillbehören?Sonen har sålt jultidningar så han får ett sånt, men det behövs extra kontroller till lillebror så han oxå kan va med.
    Det var dåligt med spel. Hur det var med orignalkontroller vet jag inte, men jag köpte ratt och racket och golfklubba för 90 kr. Som du sätter på kontrollen. Sen hade dom både original tillbehör men även pirat. De hade även vanliga kontroller, såna där som finns till alla spel (jag är dålig på sånt här ) för då kan man även köpa gamecube spelen till wii, finns fler såna och mkt billigare.
    Dom sålde wii fit för 749, eller var det 549? Ångrar mig nästan på det....
    I´m a bitch im a mother im a siste im a sinner im a nurse im a lover
  • JoPoAnWi
    Tjej 83 skrev 2008-10-08 09:29:17 följande:
    PS2 spelen finns det många av. men inte xbox va`?isånnafall har jag helt missat dem.. inte alls sett några nya av de, men får se imorn..
    Kan ju vara så. Eftersom vi inte har X-box så brukar jag ju inte titta på dom spelen.
    Avundsjuk på dig som ska åka imorgon
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • villasibylla

    Ohh det e det som jag har spanat in mej på fniss (wiifit)
    Lite kul får väl mammor ha oxå va'

    Det blir svårt med de här med spelen för jag har inget koll på dem.
    Har hört nått om onda kaniner som man skulle slå, skulle va kul.
    hmm mer än så kan inte jag.

  • Tjej 83
    JoPoAnWi skrev 2008-10-08 10:30:17 följande:
    Kan ju vara så. Eftersom vi inte har X-box så brukar jag ju inte titta på dom spelen. Avundsjuk på dig som ska åka imorgon
    japp framflyttat massor, skulle åkt om 2 v ananrs.. men det blir imorn. äntligen...

    ni andra- jag kan ju kolla med spelen ska ju ändå ner där o leta batterier o grejjer.. kul va

    nåt mer som ska kollas upp? säg till bara. ok inte allt för mycke ja ska ju hitta mina saker med haha men lite kan ja ju kolla.. snäll jag är ....
  • villasibylla

    Tjej 83 Vore ju kanon om du kunde kolla lite på wii grejjerna om det är billigare där ner så man har lite hum.

  • JoPoAnWi
    Tjej 83 skrev 2008-10-08 11:08:39 följande:
    japp framflyttat massor, skulle åkt om 2 v ananrs.. men det blir imorn. äntligen...ni andra- jag kan ju kolla med spelen ska ju ändå ner där o leta batterier o grejjer.. kul va nåt mer som ska kollas upp? säg till bara. ok inte allt för mycke ja ska ju hitta mina saker med haha men lite kan ja ju kolla.. snäll jag är ....
    Om du har vägarna förbi de valiga spelen kanske du kan kolla om de har det där Bingospelet(med snurra och brickor)?
    Mamma till 4 underbara pojkar
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8