• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • tjenixen

    I helgen kan jag tänka mig att det kommer bli ganska mycket folk. Det är campingträff i alla fall där ganska många campare ska träffas och ha skoj och även då kombinera med besök på Gekås. Hade gärna varit med själv men det funkar inte för oss den här helgen.
    Kommer bli en liknande träff igen i mitten på april har jag för mig.

  • 0407
    tjenixen skrev 2008-10-08 11:42:05 följande:
    I helgen kan jag tänka mig att det kommer bli ganska mycket folk. Det är campingträff i alla fall där ganska många campare ska träffas och ha skoj och även då kombinera med besök på Gekås. Hade gärna varit med själv men det funkar inte för oss den här helgen.Kommer bli en liknande träff igen i mitten på april har jag för mig.
    Stämmer bra det.

    Vi har en campingtråd här på fl & vi har också tänkt att ha en vårträff (-09) & då i Ullared, förena nytta med nöje. campingtråden fortsätter igen heter den.
  • Spindelskratt

    Vad tror ni om att åka tisdag v45 efter höstlovet? Är det lönt eller kommer mkt att vara slut då?
    Är mest ute efter babykläder samt barnkläder, julklappar o div annat.

    Symaskin, finns det?

  • JoPoAnWi

    Funderar på att åka den 20:e denna månad, det är en måndag. Vad tror ni om folk och så den dagen?


    Mamma till 4 underbara pojkar
  • Spindelskratt

    Är ju barnbidrag då, fast folk handlar kanske till helgen istället.


    JoPoAnWi skrev 2008-10-08 12:29:55 följande:
    Funderar på att åka den 20:e denna månad, det är en måndag. Vad tror ni om folk och så den dagen?
  • JoPoAnWi

    Ja, jag funderade i de banorna oxå Men man kan ju ha fel .. Men strunt samma...jag får härda ut med att trängas. Vad gör man inte för GeKås


    Mamma till 4 underbara pojkar
  • lugnåsbo
    tjenixen skrev 2008-10-08 11:42:05 följande:
    I helgen kan jag tänka mig att det kommer bli ganska mycket folk. Det är campingträff i alla fall där ganska många campare ska träffas och ha skoj och även då kombinera med besök på Gekås. Hade gärna varit med själv men det funkar inte för oss den här helgen.Kommer bli en liknande träff igen i mitten på april har jag för mig.
    men är det bara campingträff för dom som hänger här på FL?
    Nog för att dom är många men gekås är ju stort så dom gör nog inte så stor skillnad.

    Men det kanske var en större träff..
  • 0407
    lugnåsbo skrev 2008-10-08 12:49:58 följande:
    men är det bara campingträff för dom som hänger här på FL?Nog för att dom är många men gekås är ju stort så dom gör nog inte så stor skillnad.Men det kanske var en större träff..
    Nej det är husvgansforum som har träff denna helgen & dom är många.
  • theresa87

    någon här som vet om dom har garner, stick och virknålar på gekås??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8