• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Songs from the wood
    framsteg skrev 2008-10-08 22:10:43 följande:
    titta i bildtråden, det var där någonstans jag hittade dem... (senaste bildtråden)Det var tecknade kor som var glada och söta, inga "riktiga" kor. Men jag tyckte nog att de var fina... (gillar kor dessutom...)
    tack för tipset!
  • Nimsy
    Songs from the wood skrev 2008-10-08 22:03:43 följande:
    Något speciellt du tänker på?Man sätter dem på väggen helt enkelt och de är återanvändningsbara. När man satt upp dem kan man ta ner dem och flytta dem till annan plats om man vill.
    nej bara lite hur dem fungerade...
    bor i hyres rätt o vill inte förstöra väggarna.. men låter ju bra att inget syns o att man kan flytta på dem =)
    Kärleken är enorm
  • Babish

    Gekås gillar jag :)
    Väntar barn och ska till G-kås om några veckor.
    Tänkte kolla om ni vet några saker som finns där som är bra att ha eller ett måste till bebisen.
    Gillar att planera lite, önskar att det fanns en sida så man kunde kika igenom. Men det skulle nog bli en lite väl stor sida med en jädra massa saker :)

    Tack :)

  • CherryGirl
    Babish skrev 2008-10-09 00:25:03 följande:
    Gekås gillar jag :)Väntar barn och ska till G-kås om några veckor. Tänkte kolla om ni vet några saker som finns där som är bra att ha eller ett måste till bebisen. Gillar att planera lite, önskar att det fanns en sida så man kunde kika igenom. Men det skulle nog bli en lite väl stor sida med en jädra massa saker :)Tack :)
    badbaljan med badstödet är en väl investerad sak därifrån, samt filtar i massor + snuttar.. Åhh det finns så mycket!
    kläder finns mycket fint!
    nappflaskor, nappar, flaskställ, flaskborstar...
  • fiamalm

    En fråga:

    Vet någon vad en lära gå vagn kostar på Ullared och vilka märken de har?

    Har nämligen redan köpt en men svärmor ska dit snart så jag funderar på om jag ska lämna tillbaka den om den är billigare där...

  • GuteCarra
    Babish skrev 2008-10-09 00:25:03 följande:
    Gekås gillar jag :)Väntar barn och ska till G-kås om några veckor. Tänkte kolla om ni vet några saker som finns där som är bra att ha eller ett måste till bebisen. Gillar att planera lite, önskar att det fanns en sida så man kunde kika igenom. Men det skulle nog bli en lite väl stor sida med en jädra massa saker :)Tack :)
    Vi köpte bäddsett, lakan, plastad frote, täcken kuddar. Amningskupor, amingsbh, tvättlappar, badcape, bebisskallra osv...De är verkligen himelriket att gå där och shoppa loss när man är gravid:)
  • GuteCarra
    GuteCarra skrev 2008-10-09 08:27:46 följande:
    Vi köpte bäddsett, lakan, plastad frote, täcken kuddar. Amningskupor, amingsbh, tvättlappar, badcape, bebisskallra osv...De är verkligen himelriket att gå där och shoppa loss när man är gravid:)
    Just de, vi köpte philips babyvakt också:)
  • MiniMie

    finns rockstar baby serien med alla nallar/skallror/snuttar/speldosor fortf kvar på gekås...nån som vet??
    De börjar närma sej nu..och jag ångrar mej så för att jag inte köpte flera!!!

  • villasibylla

    Hje.
    gjorde ett idiot ryck igår, o for ner.
    va framme kl 16, då gällde det effektiv shopping,
    Fick med med det jag föresatt mej. så nu nu är wii förådet fyllt.
    Vinter jackor och overaller till alla.

    och lite annat smått o gott

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8