• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Constelacion

    undrar jag med!


    indaa skrev 2008-10-09 20:18:01 följande:
    undrar om de finns sing star. och vad de kostar. med mickar och allt? inte bara spel alltså...
  • MiniMie

    ..jag har köpt bamse babygym på gekås. 370:-
    Dom har inte de som standard sortiment.. men får in de till och från, var svaret vi fick när vi frågade efter de.
    Vi hade sån jätte tur att dom fick in babygymmen på söndagen..samma dag vi skulle hem =) toppen fint!!!

  • Smultronhjärta
    jordnöten skrev 2008-10-09 20:33:49 följande:
    Behöver man ta med mynt till kundvagn och eller toaletter??
    5a eller 10a till kundvagnen men inte till toaletterna
    **Max Lejon 070227**
  • jordnöten

    En till undran behöver man stå i vanliga kön in för att komma till återköp? Eller finns någon annan väg in, som sedan kan användas vidare in till butiken??

  • jordnöten
    Smultronhjärta skrev 2008-10-09 20:34:36 följande:
    5a eller 10a till kundvagnen men inte till toaletterna
    Tack!! Så Wc är kostnadsfritt både utanför och innanför geKås?? Kan ju bli svårt att gå med VISAkort ha ha
  • lugnåsbo
    jordnöten skrev 2008-10-09 20:36:45 följande:
    Tack!! Så Wc är kostnadsfritt både utanför och innanför geKås?? Kan ju bli svårt att gå med VISAkort ha ha
    det finns ju atoumater med kaffe o diverse godis/fika inne på Gekås, där behöver man mynt.
  • This is me

    Tyvärr såg jag inga bamsebabygym. Kollade inte alls bilbarnsstolarna och kan inte yttra mig. Fällar fanns, men vet ej om de är godkännda!! Dåligt utbud med overaller när jag var där, sonen blev utan (110) fanns 1 modell som jag inte alls gillade. Fanns en del overaller i dubbelstl, har inte sett det innan!!

    Ingen egen kö till återköp och byten. Kanske går att gå in utgången och ta det den vägen, men inte vidare in till butiken.

  • Koocachoo

    Är det någon som vet om dom har kvar en stor Caterpillar på leksaksavdelningen (dom ser ut såhär: www.bruder.de/typo3temp/images/05fecc-626d5-679.jpg). Den var nog ca 30 cm (utan skopan inräknad). Vad kostar den?

    Jag ångrar så att jag inte köpte den när jag var nere för ett tag sedan...nu har jag ingen möjlighet att åka ner igen innan jul o grabbens födelsedag. Tänkte om det var någon som skulle ner o isåfall kunde köpa en sådan. Självklart betalar jag allt (priset + frakten).

  • Nimsy

    ang singstar o wii o sådant.. så är det typ samma priser som överallt annars på det.

    Var ner idag. Köpte ett baby gym (fischer price) en hund som rör sig lite o sjunger. !!! Men sjunger bara en grej om om om om igen. ska det verkligen vara så? =)


    Kärleken är enorm
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8