• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • DenDär
    Svar på #2405
    säg vad de inte har istället
    Jo där finns både snygga och mindre snygga kläder. Det mesta för allas smaker. Har ofta hittat märkesvaror, om man har tid kan man hitta riktiga fynd.
    MissCat skrev 2008-10-14 21:31:03 följande:
    hittade denna tråden nu...ska till Ullared 31 oktober med mor min och min dotter. Vad kan man hitta där? Snygga kläder? undrade min dotter på 16år.
  • DenDär
    Svar på #2412
    Nä varken barnmat eller blöjor finns
    deede skrev 2008-10-14 22:13:33 följande:
    Hej alla!Tänkte att nån här säkert vet om det finns barnmat på Gekås?Pris i så fall??Finns det blöjor?Ska dit den 27, vad får jag inte missa?? Har en dotter på 7½mån.Tack!
  • Mitka79

    deede:

    du får inte missa att handla massa billiga barnkläder, overall.
    Julklappar till bebis o andra med för den delen.
    De brukar ha fina billiga påslakan.

    Nej inga blöjor, barnmat?? osäker.
    Våtservetter o pappersservetter , ja allt till bebis, barn är billigt o bra!

    Fina billiga lampor, massa julgrejs nu fina adventsljusstakar mm

  • Smultronhjärta
    deede skrev 2008-10-14 22:13:33 följande:
    Hej alla!Tänkte att nån här säkert vet om det finns barnmat på Gekås?Pris i så fall??Finns det blöjor?Ska dit den 27, vad får jag inte missa?? Har en dotter på 7½mån.Tack!
    Finns varken mat eller blöjor men i princip allt annat till en 7 1/2 mån
    Som sagt- mycket Fisher Price till bra pris, påslakanset, lammfäll etc..
    **Max Lejon 070227**
  • DenDär
    Svar på #2412
    Babyavdelningen längst in till vänster, babykläder och babyhygien bland hygiensakerna! De avdelningarna får du inte missa
    deede skrev 2008-10-14 22:13:33 följande:
    Ska dit den 27, vad får jag inte missa?? Har en dotter på 7½mån.Tack!
  • DenDär
    Svar på #2417
    längst in till höger ska det vara.... sorry. Kan inte höger och vänster. Min man brukar mobba mig för det
    DenDär skrev 2008-10-14 22:17:54 följande:
    Svar på #2412Babyavdelningen längst in till vänster, babykläder och babyhygien bland hygiensakerna! De avdelningarna får du inte missa
  • caroline 32
    AnetteGunnarsson skrev 2008-10-14 21:16:26 följande:
    Weeee på tisdag den 21a skall jag och min ena storasyster och våra barn åka till gekås :)köpa julklappar :)någon mer som skall dit då?dottern på 1,5 år brukar gå okej att ha med i affärer, hon brukar vara väldigt duktig, tittar på alla som är i affärerna o så... :) men nu blir det ju lite fler timmar.. hoppas det ska gå okej. hon kommer få vara i kundvagnen, både i sitsen, och i själva vagnen. Men lillebror på 2,5 månader tänkte jag om han kan vara i bilstolen i kundvagnen?? eller är det dumt? tänkte först lagt honom i barnvagnens lift i kundvagnen, men känns som då kan man inte lägga i så mycket saker i kundvagnen på samma sätt.... ?
    Jag var där med min dotter när hon var 3,5 månader och jag hade med mej bärsele och en mjuklift som jag kunde bära som "handväska". Hon tyckte inte det var kul att ligga i kundvagnen så det blev till att bära !
  • Mitka79

    min kompis köpte supersnygga jeans till sej (tuffare moderna)själv för 130 kr
    jag köpte baggyjeans för 119 kr!
    kjol i svart jeans 119, super!

  • deede

    Tack för alla snabba svar!
    Längtar redan =)

    Lär väl bli en del som vanligt när man är där.
    Har inte varit där sen lillan är född, så man har ju nästan abstinens

  • lugnåsbo

    nästa tisdag åker vi ev. o tänkte komma lite senare på eftermiddagen o ligga över till onsdagen.
    Kollar lite i stugbyn och det mesta verkar ledigt.
    Vad har ni bott i o vilken sorts boende i "gekåsbyn" rekommenderar ni?
    Är jag o min sambo + min bror med sambo som ska åka.


Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8